Archief - [PS2] Logitech Driving Force Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inspiratieloos

Legacy Member
ik verkoop hierbij mijn Logitech Driving Force Pro.

Reden verkoop: geen plaats wegens verhuizing.

Het is aangekocht 6 maand terug in Tuytens Te Brugge.
de momenten die ik ermee beleeft heb, waren leuk, maar waren jammergenoeg schaars.
Heb er nooit echt de goede uitrusting voor gehad ( tafel voor TV e.d )
en het kon ook nooit blijven staan, dus moest telkens in de doos en eruit.

Staat: zo goed als nieuw, u mag het testen, bekijken. U zal er NIETS aan vinden van slijtage.

Foto's indien gewenst.

Beginprijs: 50 euro
Meeneemprijs: Zie ik wel.

IK behoud mijn recht de verkoop de annuleren blablabla...

Happy Bieding.

PS. LIEFST AFHALING, vrij grote doos

inspiratieloos

Legacy Member
niemand interesse?

een stuurke vo weinig geld ? alle

jean_005

Legacy Member
ik! :p

Ik heb interesse maar alleen als je het kan brengen of verzenden naar mechelen.
Als dat kan voor jouw, dan geef ik een bod van 50 euro.

inspiratieloos

Legacy Member
ik heb auto, maar ik zie da niet zitten om zo ver te gaan.

ik kan wel verzenden :p
volgens mijn weegschaal is het wel 6 kilogram.

Dit komt op 11.10 met de post.
ziet u dit zitten ?

inspiratieloos

Legacy Member
ok via kiala lukt voor 5.50 euro :)

indien interesse laat mij iets weten.

snot

Legacy Member
als je een factuur hebt (voor de garantie) dan bied ik €60 incl

Droopy13

Legacy Member
Dt is een Playstation stuurtje right?
Ik heb me vergist dan, moet een PC stuur zijn.

Ik trek men bod in. Sorry. :angry:

inspiratieloos

Legacy Member
Droopy13 zei:
Dt is een Playstation stuurtje right?
Ik heb me vergist dan, moet een PC stuur zijn.

Ik trek men bod in. Sorry. :angry:

kan op pc ook hoor, werkt perfect met GTR enzo ook :) tis usb aansluiting dus zeker geen probleem

jean_005

Legacy Member
inspiratieloos zei:
ok via kiala lukt voor 5.50 euro :)

indien interesse laat mij iets weten.

Kheb wel interesse, maar als je een hoger bod krijgt heeft dat natuurlijk voorrang é.

Dus 55.5 inc. als je interesse hebt in mijn bod.

btw: Je hoeft het wel pas na de examens op te sture (als je voor mijn bod gaat natuurlijk :p), tijdens zou overdreve zijn ni? :p

inspiratieloos

Legacy Member
heb pas midden januari examens, maar deheer Snot heeft wel al 60 incl geboden dus hij krijgt voorrang :) indien hij moest afhaken, is het terug voor u ;) wordt eind deze week afgesloten

jean_005

Legacy Member
inspiratieloos zei:
heb pas midden januari examens, maar deheer Snot heeft wel al 60 incl geboden dus hij krijgt voorrang :) indien hij moest afhaken, is het terug voor u ;) wordt eind deze week afgesloten

ok :p

Droopy13

Legacy Member
inspiratieloos zei:
kan op pc ook hoor, werkt perfect met GTR enzo ook :) tis usb aansluiting dus zeker geen probleem

Dan moet je toch een CD met drivers hebben?

inspiratieloos

Legacy Member
Droopy13 zei:
Dan moet je toch een CD met drivers hebben?

neen?
tis plug in and play ? je mag het gerust hier bij mij testen hoor indien je dit niet gelooft :)
zie het als een joystick? dit steek je toch ook gewoon in u pc en werkt ?
dit ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan