BE_Dark Mugge
Legacy Member
jo,
ik verkoop mijn stuur en pendalen van logic 3. dit is een afbeelding van het stuur: www.team-high5.be/ps-stuur.jpg
alles zit erbij en is in perfecte staat, met lederen bekleding voor stuur en zuignappen voor bevestiggen op tafel.
met een bod van €10 excl. ben ik tevreden
grtz
ik verkoop mijn stuur en pendalen van logic 3. dit is een afbeelding van het stuur: www.team-high5.be/ps-stuur.jpg
alles zit erbij en is in perfecte staat, met lederen bekleding voor stuur en zuignappen voor bevestiggen op tafel.
met een bod van €10 excl. ben ik tevreden
grtz


