Archief - [PS2] hoop games te koop/te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hypocrisy08

Legacy Member
escenceboy zei:
euhm 20€ excl?
zou wel het liefste ruilen

kdoe in elk geval een bod van 13€ inc, aangezien hij voor 15-20€ gesealed te verkrijgen is.
kheb hier nog shin megami tensei: digital devil saga liggen, nog volledig gesealed. Misschien dat we zo iets kunnen regelen.

escenceboy

Legacy Member
hypocrisy08 zei:
kdoe in elk geval een bod van 13€ inc, aangezien hij voor 15-20€ gesealed te verkrijgen is.
kheb hier nog shin megami tensei: digital devil saga liggen, nog volledig gesealed. Misschien dat we zo iets kunnen regelen.

shin megami tensei: digital devil saga ook pal toch he?
dan wil ik daar wel iets voor regelen ja :)
laat maar weten wat ge in gedachten hebt

hypocrisy08

Legacy Member
zeg maar iets, ik dacht aan wat opleg langs uw kant dan. ik zie wel

hypocrisy08

Legacy Member
hypocrisy08 zei:
pak 17,5 en tis dik in orde voor mij:)
pm me maar als da in orde is.
heb hem momenteel nog op ebay staan. Blijft daar staan tot ik reactie van u krijg, meteen daarna gaat hij eraf.

escenceboy

Legacy Member
ja das in orde voor mij
sry ma kan ni veel online nu
ik pm u later nog

Bhoda

Legacy Member
Ik heb nog steeds interesse in Shadow Of The Collusus. Ik heb hier nog altijd Golden Sun 1 & 2 of zoniet mag je je vraagprijs geven. Ik kom het spel dan halen in Lanaken.

escenceboy

Legacy Member
Bhoda zei:
Ik heb nog steeds interesse in Shadow Of The Collusus. Ik heb hier nog altijd Golden Sun 1 & 2 of zoniet mag je je vraagprijs geven. Ik kom het spel dan halen in Lanaken.

geen interesse meer om daartegen te ruilen
vraagprijs blijft 45€ excl
heb het vandaag nog nieuw 68 zien staan in frs

Timooo

Legacy Member
Uhm, heb je interesse in Metroid Prime hunters (heeft WiFi)?

Voor tegen Shadow Of The Colossus...

escenceboy

Legacy Member
black_dragon zei:
10€ incl. harry potter quidditch cup

genoteerd, twijfel nog wa alsk da ni hou :p

@Timooo: heb er wel interesse in ma ga het niet zomaar ruilen, nieuwprijzen zijn 45 en 68 eh

Timooo

Legacy Member
escenceboy zei:
genoteerd, twijfel nog wa alsk da ni hou :p

@Timooo: heb er wel interesse in ma ga het niet zomaar ruilen, nieuwprijzen zijn 45 en 68 eh

68 is wa overdreven. Ik heb hem geizn voor 55 euro.

Misschien interesse uit iets van mn tropic dan (eventueel combo)? Of zeg me wat ik moet bijbetalen.

escenceboy

Legacy Member
black_dragon zei:
Doe je quidditch cup nu weg ofniet ? :)

sry ga die nog even houden denk ik:)

@ timooo: waar hebt ge die dan wel voor 55 gezien?
en metroid prime hunters is enige waar ik mss interesse in heb
stel zelf maar iets voor

Antwerpstam

Legacy Member
€15 incl op deze Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter.

Heb ook nog het volgende liggen:
- 50 Cent's Bulletproof
- Playboy Mansion
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan