Archief - [PS2] [GC][DS] Console / games / toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kill0rBee

Legacy Member
'llo,

Hierbij verkoop ik volgende spullen, omdat ze hier maar stof staan te vergaren.
Foto's zijn mogelijk op aanvraag. Doe maar een bod en 'k zal wel zeggen of het in de buurt komt of niet.
Ook word er NIET appart verkocht, enkel waar dit staat aangegeven!

- De spullen kunnen worden afgehaald te Erembodegem (Aalst) of afspraak aan 't station in Aalst.
- Verzending is op kosten en risico van de koper.

Hier vind je de spullen die te koop worden aangeboden.

Bieden doe je als volgt, je zegt het/de nummer(s) van de zaken die je wilt kopen en dan uw bod (exclu verz.)

Er word hier ook niet offtopic gegaan. Indien u dit toch doet, word dit gereport.
Tot zover mijn uitleg. Happy Bidding.
PS: Een afsluitdatum is er niet, als ik akkoord ga met een bod is er één (1) uur de tijd om er over te gaan.

(Dit is mijn eerste verkoop, dus maak het mij niet moeilijk he :$ en moesten er fouten instaan, mag dit gepmed worden. )

NotoriousP

Legacy Member
Offtopic: Kill0rbee toevallig nog lang geleden Age of Empires gespeeld in de Clown clan?

Ontopic:

Super Mario Sunshine (Player's Choice)
Metroid Prime (Player's Choice)

Ik ben geïnteresseerd in die 2 games, laat iet weten als je apart verkoopt.

Kill0rBee

Legacy Member
NotoriousP zei:
Offtopic: Kill0rbee toevallig nog lang geleden Age of Empires gespeeld in de Clown clan?

Ontopic:

Super Mario Sunshine (Player's Choice)
Metroid Prime (Player's Choice)

Ik ben geïnteresseerd in die 2 games, laat iet weten als je apart verkoopt.

Nope, nooit AoE in clan verband gespeeld.

Wel Super Mario Sunshine (Player's Choice) is alvast voor u, als Bulleto niets meer van zich laat horen is Metroid ook voor u. Laat maar iets weten wat je ervoor wil geven (liefst elk apart).

NotoriousP

Legacy Member
Kill0rBee zei:
Nope, nooit AoE in clan verband gespeeld.

Wel Super Mario Sunshine (Player's Choice) is alvast voor u, als Bulleto niets meer van zich laat horen is Metroid ook voor u. Laat maar iets weten wat je ervoor wil geven (liefst elk apart).

En als ik nu gewoon een beter bod maak?

20€ inclusief voor beiden.(zie het dus als 10€incl/spel)

Kill0rBee

Legacy Member
Als er over 1u niemand hoger heeft geboden hebben we een deal.
Dan moogde uw gegevens enzo PM'en.

PS: Ik ga offline voor vandaag, morgen avond (misschien vroeger) ben ik trug. Maar dat moet u zeker niet tegen houden om te bieden en vragen te stellen !

Mvg,
Kill0rBee


EDIT: Deze post geldt enkel voor NotoriusP

@otzi: Maak er exclu van en 't is een deal. Indien akkoord en niemand overbied, moogde over een uur PM sturen.

otzi

Legacy Member
oki heb gevraagd thuis en ze hebben de controller niet nodig dus doe ik enkel een bod vr dien nr 4
10incl?

Kill0rBee

Legacy Member
NotoriousP zei:
Mijn betaling is gebeurd hé Kill0rbee.

Ok, 't staat op mijn rekening dus het gaat zo snel mogelijk op de post. (Zeker nog voor deze week en waarschijnlijk morgen of overmorgen)

otzi zei:
oki heb gevraagd thuis en ze hebben de controller niet nodig dus doe ik enkel een bod vr dien nr 4
10incl?

Ok, geen probleem.
PM komt eraan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan