Kill0rBee
Legacy Member
'llo,
Hierbij verkoop ik volgende spullen, omdat ze hier maar stof staan te vergaren.
Foto's zijn mogelijk op aanvraag. Doe maar een bod en 'k zal wel zeggen of het in de buurt komt of niet.
Ook word er NIET appart verkocht, enkel waar dit staat aangegeven!
- De spullen kunnen worden afgehaald te Erembodegem (Aalst) of afspraak aan 't station in Aalst.
- Verzending is op kosten en risico van de koper.
Hier vind je de spullen die te koop worden aangeboden.
Bieden doe je als volgt, je zegt het/de nummer(s) van de zaken die je wilt kopen en dan uw bod (exclu verz.)
Er word hier ook niet offtopic gegaan. Indien u dit toch doet, word dit gereport.
Tot zover mijn uitleg. Happy Bidding.
PS: Een afsluitdatum is er niet, als ik akkoord ga met een bod is er één (1) uur de tijd om er over te gaan.
(Dit is mijn eerste verkoop, dus maak het mij niet moeilijk he
en moesten er fouten instaan, mag dit gepmed worden. )
Hierbij verkoop ik volgende spullen, omdat ze hier maar stof staan te vergaren.
Foto's zijn mogelijk op aanvraag. Doe maar een bod en 'k zal wel zeggen of het in de buurt komt of niet.
Ook word er NIET appart verkocht, enkel waar dit staat aangegeven!
- De spullen kunnen worden afgehaald te Erembodegem (Aalst) of afspraak aan 't station in Aalst.
- Verzending is op kosten en risico van de koper.
Hier vind je de spullen die te koop worden aangeboden.
Bieden doe je als volgt, je zegt het/de nummer(s) van de zaken die je wilt kopen en dan uw bod (exclu verz.)
Er word hier ook niet offtopic gegaan. Indien u dit toch doet, word dit gereport.
Tot zover mijn uitleg. Happy Bidding.
PS: Een afsluitdatum is er niet, als ik akkoord ga met een bod is er één (1) uur de tijd om er over te gaan.
(Dit is mijn eerste verkoop, dus maak het mij niet moeilijk he
en moesten er fouten instaan, mag dit gepmed worden. )
