Archief - [PS2] games, console (met netwerkadaptor) en magazines

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firefoxbt

Legacy Member
Aangezien ik m'n oude topic uit het oog verloren ben, hier een nieuwe.

Te koop :

- games :

socom II
socom III
Rez (vrij zeldzame game, op ebay uk nog voor een mooie prijs te verkopen)
Zone of the Enders : the 2nd runner
MGS3
gunbird special edition

- hele hoop gamemagazines (halve meter hoog), details verkrijgbaar indien intresse

- 45 tal demos (voornamelijk uit opm2's van jaargangen 2001-2005)


(eventueel te koop : ps2 met 1 controller en netwerkadapter, 5 tal jaar oud maar doet het nog steeds perfect, demo's en magazines krijg je er gratis bij ;))


Groeten,

T

Firefoxbt

Legacy Member
1 game vergeten : SSX on tour
bijgeleverd bij de ps2 : draadloze ontvanger voor draadloze router/modem indien gewenst om verbinding te maken (nog 80€ gekost maar mag quasi gratis mee).

Firefoxbt

Legacy Member
Bij ps2 zit ook nog memory card blijkbaar.

Om het makkelijk te maken zet ik een vaste prijs klaar voor hetvolgende :

-ps2
-controller
-memory card (officieel)
-netwerkadapter
-ontvanger voor draadloze router-modem
-60-tal gamemagazines van 2000-2005
-45-tal demo's

vaste prijs : 80€ afgehaald

Q ^^

Legacy Member
Hij is van Gent in godsnaam :) die gaat helemaal nie naar Genk kome sié

(gratis up)

Goofus

Legacy Member
10 incl voor socom3 als alles (doosje, boekje en dvd) in perfecte staat is.

grtz

ENERGIE03

Legacy Member
Q ^^ zei:
Hij is van Gent in godsnaam :) die gaat helemaal nie naar Genk kome sié

(gratis up)

ik mag het toch vragen :s
80EUR is al veel voor een ps2 met control , mc en netwerk
ik kan er nog 10EUR bijdoen

Firefoxbt

Legacy Member
je mag het vragen ja.

maar das iets anders dan mij 5 pm's na elkaar sturen daaromtrent he.

Bovendien zijn mijn ouders (ik ben zelf 17) niet zo gek om me even te voeren tot genk, wat denk jij wel?
Bovendien ben je 15 jaar, en voor zo'n zaken zie ik je liever hier aan mijn deur staan met 1 van je ouders.

Je krijgt niet alleen de ps2 met controller, mc en netwerkding, je krijgt nog hopen magazines en demo's en een device dat draadloze conectie maakt en nog altijd 2de hands wat waard is.


zone of enders verkocht aan jeltex.

goofus : 14€ incl. en het is oke. Vrij recente game en verkeert in onberispelijke staat + prior verzonden.

Goofus

Legacy Member
Firefoxbt zei:
goofus : 14€ incl. en het is oke. Vrij recente game en verkeert in onberispelijke staat + prior verzonden.

Socom 3 is sinds vorige week overal Platinum. Ik ging het eigenlijk vanmiddag halen in de frs voor 18 euro nieuw. Daarom dat 10 euro mij redelijk leek. Laat je snel nog iets weten of je toch akkoord bent voor ik vertrek? :)

grtz

Firefoxbt

Legacy Member
goh sorry, wist ik nog niet :)
10€ is idd goeie prijs dan maar dan hou ik hem liever nog even bij aangezien m'n ps2 toch nog de deur niet uit is ;) .

Goofus

Legacy Member
Tsja, ik zou zeggen: pm maar als je het dan wegdoet, maar dan kan ik ondertussen niet meer socommen (mijn socom2 wil niet meer opstarten) :s

Wat dacht je van 11 incl om het nu weg te doen? Pm me ineens maar om verder af te spreken als dat ok is.

ENERGIE03

Legacy Member
Firefoxbt zei:
goh sorry, wist ik nog niet :)
10€ is idd goeie prijs dan maar dan hou ik hem liever nog even bij aangezien m'n ps2 toch nog de deur niet uit is ;) .

zie pm .. moest die boekjes niet :) maar ja is ver ... ik laat iets weten

Spectre

Legacy Member
prijsje afgehaald in Gent voor:

- PS2 console
- controller
- mem card

Firefoxbt

Legacy Member
ps2 gaat verlopig wel niet weg zolang ik de meeste games + extra's niet wegkrijg.dus kan je even afwachten? :) ben volop bezig met andere games te verkopen, doe me gerust al een bodje ;) .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan