Archief - [PS2] Console + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MJ!

Legacy Member
Ik verkoop mijn PS2 wegens aanschaf van een Wii. Het gaat om een originele PS2 in perfecte staat. Memorycard en 1 controller zitten erbij (indien gewenst kan ik een extra PS1 controller erbij stoppen, exact dezelfde als de PS2 versie, enkel dat hij lichtgrijs is ipv zwart.)
Games:

Crash Bandicoot Racing
Final Fantasy X
Medal Of Honor

Over de prijs valt te praten maar ik had er toch nog graag min. €80 voor gehad. Eventueel kan ik zelf brengen (afhalen is uiteraard beter :)) Verzenden met de post doe ik niet zo graag met zulke pakketten. Ik ben van Rumst (gemeente tussen Mechelen en Antwerpen).

Exarikun

Legacy Member
ik zou anders wel interrese hebben in die FFX... 10€ inc.

Tranceaddict

Legacy Member
bod van 60euro afgehaald, btw welke moh is het ?
en is het de dikke versie of de nieuwere?

MJ!

Legacy Member
Tranceaddict zei:
bod van 60euro afgehaald, btw welke moh is het ?
en is het de dikke versie of de nieuwere?

Het is de dikke versie. De volledige naam van MoH ga ik straks posten, de PS2 ligt bij men vriendin, zien dak geen fouten maak eh :)

cateau

Legacy Member
Hey,
als je apart verkoopt zou ik Crash Bandicoot Racing wel willen
Greetz

MJ!

Legacy Member
Excuses voor de trage reply, examens kunnen een mens al eens ophouden :p
Het MoH spel is MoH: Rising Sun.

Ik verkoop alles liever in één pakket dus een bod op het totaalpakket krijgt sowieso voorrang.

€60 van tranceaddict is genoteerd. Ik laat nog tot vanavond 24u openstaan.

Tranceaddict

Legacy Member
niets van mankement aan de ps2 ?
kleine overbieding: 67euro afgehaald

longpatje

Legacy Member
Geen spel ontvangen en blijkbaar ook geen reactie meer van threadstarter.
Reeds verscheidene mails en pm's verstuurd.
Eind van de week volgt negatieve itrader.

MJ!

Legacy Member
Waarvoor mijn excuses btw :)
Besloten te posten in een naburige stad ipv mijn godvergeten boerengat... Eerlijk gezegd schrik ik hier wel van want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ach ja, uiteindelijk is alles toch goedgekomen.
Zou ook raar geweest zijn moest ik dit spel niet willen versturen, ik kan er niks meer me doen aangezien de ps2 verkocht is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan