Archief - [PS2] Champions : Return to Arms

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Poet

Legacy Member
ik doe ook verzending.
Maar 5 euro is te weinig.

Het spel gaat op ebay makkelijk 15-25euro.
Het is een best wel moeilijk te vinden spel.

Ik ben tevreden met een 15euro.

Goofus

Legacy Member
ow, sorry dan - ik had geen extra research gedaan buiten het lezen van de review :) Mijn maximumbod zou 10incl zijn - stuur maar een pm als je daar (eventueel later) toch akkoord mee zou kunnen gaan.

nixie

Legacy Member
The_Poet zei:
ik doe ook verzending.
Maar 5 euro is te weinig.

Het spel gaat op ebay makkelijk 15-25euro.
Het is een best wel moeilijk te vinden spel.

Ik ben tevreden met een 15euro.

Huh, het lag in de winkels met hopen toen het uitkwam en de maanden erna lag er nog genoeg van.
Dit spel is zeker niet moeilijk te vinden hoor.

The_Poet

Legacy Member
ik heb er zelf tamelijk hard moeten achter zoeken, op ebay zie je vaak genoeg dat het moeilijk te vinden is...

Pracht van een spel imho, maar kheb wel maar met 2 karakters gespeeld.

Voor 12,5inclus ist goed. Dan zak ik onder wat ik wou en komen we elkaar tegemoet.

Goofus

Legacy Member
Nja, wat ik wou was 5, wat jij wou was 15, dus lijkt mijn bod van 10 incl wel in het midden te liggen, vind je niet? ;)

The_Poet

Legacy Member
ik zal het in overweging nemen, maar 9/10 ga ik het dan op ebay zetten.
greets !

escenceboy

Legacy Member
:offtopic: dit spel ligt al sinds de release met hopen in de media markt in hasselt
dus moeilijk te vinden?? :s

The_Poet

Legacy Member
Mensen, stillekes aan genoeg offtopic éh. Straks komt er een mod langs en hebde Infractions, kheb dat ook al gehad.

Punt is dat ik er zelf tamelijk hard naar gezocht heb en het op een beurs voor 17,5 heb gekocht. Voor hetzelfde geld had mijn buurman het spel 30 keer op zijnen zolder liggen. I honestly don't care.

Ik heb het spel uitgespeeld in Evil en Good mode.
Ik heb het spel een redelijk tijdje gezocht.
Prijzen op ebay gaan meestal rond de 10-25 exclus.

Vandaar acht ik 15euro niet te hoog.
Vanaf nu nog enkel posten indien interesse aub.

thx.

DonEsteban

Legacy Member
Voor mij 15 euro geen probleem. Ben er ook al een tijdje naar op zoek en woon niet in de buurt van Hasselt.

The_Poet

Legacy Member
/me stopt ffkes met God of War te spelen om te replyen :p

Deal, PM me voor verdere afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan