Rbn001
Legacy Member
Hllo
,,
Ik zou graag 3 games verkocht krijgen .
Namelijk ,
- Gran Turismo 4
- Socom 2
- Formula One 05
Deze zou ik graag kwijt tussen de 10€ en 15 € euro , want voor ieder van deze heb ik zo'n 60€ betaald . Ik woon in Izegem de streek rond Roeselare-Kortrijk.
Hopelijk iemand want ik kan het geld goed gebruiken !
Alvast bdankt
Grtz ..
,,Ik zou graag 3 games verkocht krijgen .
Namelijk ,
- Gran Turismo 4
- Socom 2
- Formula One 05
Deze zou ik graag kwijt tussen de 10€ en 15 € euro , want voor ieder van deze heb ik zo'n 60€ betaald . Ik woon in Izegem de streek rond Roeselare-Kortrijk.
Hopelijk iemand want ik kan het geld goed gebruiken !
Alvast bdankt
Grtz ..
voeg me anders toe op msn :