Rocknsad
Legacy Member
Is er al iets van gekomen ?
De gamecube heeft: de originele doos (geen special edition ofzo)
De witte gamecube (ziet er nog perfect uit)
Een witte controller (ziet er nog perfect uit)
30 € incl, Games geraak je nog makkelijk kwijt aan 7,5 € stuk ( die prijs geeft game mania zelfs nog )
De gamecube heeft: de originele doos (geen special edition ofzo)
De witte gamecube (ziet er nog perfect uit)
Een witte controller (ziet er nog perfect uit)
30 € incl, Games geraak je nog makkelijk kwijt aan 7,5 € stuk ( die prijs geeft game mania zelfs nog )
dees mag dicht