Archief - [N64] N64 Pakketje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dekleine1

Legacy Member
N64 + 2 controllers (geen doos meer)

golden eye (boxed + manual)
star wars - the empire strikes back (boxed + man)
world cup 98 (boxed + manual)
super mario 64
Super Mario Kart (boxed + manual)

alles in perfecte staat

ik verkoop enkel in pakket omdat ik geen tijd heb om constant naar de post te gaan.

Meeneem 125 euro

Akiratjen

Legacy Member
Is dat niet een beetje veel ? Ondertussen heb je al de GC gehad en nu is de Wii er (vrijdag).

dekleine1

Legacy Member
ik weet niet juist wat dat ding nog waard is hé
het is da ook een meeneemprijs

doe een bod en ik zal zien

drumZ

Legacy Member
beetje offtopic: Ik begrijp niet dat mensen zo'n oude console nog verkopen. Ik heb zelf (en nog steeds) ne N64. Wat ge er nog voor krijgt, is meestal de moeite niet om er de tijd in te steken voor verkoop.
Ik heb dat ding gekocht toen ik 16 was en ben er nu bijna 26 ...
Nog nooit van nostalgie gehoord? Het is plezant om nog eens die "onnozele" mario kart te spelen, hoe vet was goldeneye wel niet toen dat spel uitkwam? Een kleine revolutie voor Nintendo en super mario 64 ... dat blijft gewoon een klassieker. En over Zelda ga ik gewoonweg niet beginnen.
Ik zal mijn nintendo NOOIT verkopen. Puur omdat ik er nooit hetzelfde voor terugkrijg als het plezier en nostalgie die ik er na al die jaren, al zijn het zeldzame momenten, nog uitgeperst krijg.

Wil maar zeggen ... denk er eens over na eer ge die bak verkoopt.

shiby

Legacy Member
drumZ zei:
beetje offtopic: Ik begrijp niet dat mensen zo'n oude console nog verkopen. Ik heb zelf (en nog steeds) ne N64. Wat ge er nog voor krijgt, is meestal de moeite niet om er de tijd in te steken voor verkoop.
Ik heb dat ding gekocht toen ik 16 was en ben er nu bijna 26 ...
Nog nooit van nostalgie gehoord? Het is plezant om nog eens die "onnozele" mario kart te spelen, hoe vet was goldeneye wel niet toen dat spel uitkwam? Een kleine revolutie voor Nintendo en super mario 64 ... dat blijft gewoon een klassieker. En over Zelda ga ik gewoonweg niet beginnen.
Ik zal mijn nintendo NOOIT verkopen. Puur omdat ik er nooit hetzelfde voor terugkrijg als het plezier en nostalgie die ik er na al die jaren, al zijn het zeldzame momenten, nog uitgeperst krijg.

Wil maar zeggen ... denk er eens over na eer ge die bak verkoopt.

ge wordt heel hard bedankt, als dekleine nu nie meer wil verkopen kom
ik u op uw bakkes kloppen :angry: :p

nu, dit is exact de reden waarom ik er trug een zou willen kopen ... dust ssshhhttt!!

dekleine1

Legacy Member
hey, uw bod is genoteerd maar ik had er graag nog meer voor gekregen.

laat nog iets weten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan