Archief - [GC] [XBOX] [RETRO] Games te koop/ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
Ik heb volgende games te koop/ruil. Alle games zijn in perfect werkende staat. Ruilen wil ik enkel tegen cube ninty titels. Deze moeten in perfect werkende staat zijn MET boekje EN doos. Ik ben niet geinteresseerd in de volgende, aangezien ik deze al heb: smash bros, sms, ztww, mario kart & luigi's mansion.

[CUBE] - allemaal compleet
Crazy Taxi 1
Turok Evolution
Resident Evil 1

[XBOX] - allemaal compleet
FIFA 2003
FIFA 2005
Ghost Recon
FIFA street
Crash Bandicoot: de wraak van Cortex
Star Wars: KOTOR
The Sims
Fuzion Frenzy
Spyhunter

[SNES]
Mortal Kombat 3 - compleet
Streetfighter 2 - compleet
Donkey Kong Country 2: Diddy Kong Quest - enkel spel
Killer Instinct - spel in doos zonder boekje

[N64]
Pokémon snap - compleet

vidiot

Legacy Member
crazy taxi+turok > 15€ incl

Of ruilen tegen:

sonic adventure battle
zelda windwaker
kirby air ride
MGS twin snakes
metroid prime

Grts

septentrio

Legacy Member
ruilen met pikmin 1 of metroid prime 1 is vanaf nu ook niet meer mogelijk...

septentrio

Legacy Member
Ik ben ook geinteresseerd in de volgende niet-ninty cube titels:

Viewtiful joe 1 & 2
Timesplitters 1 & 2
Super monkey ball 1 & 2

+ eventueel nog enkele andere, je moet maar een bod doen...

ook XBOX GTA titels worden in overweging genomen...

septentrio

Legacy Member
mortal kombat 3, streetfighter 2 & killer instinct voor SNES zijn verkocht!!

zelda rulezz

Legacy Member
pokémon snap tegen body harvest 64 of tony hawk 1 (zonder boekje en doosje+pokémon yellow met boekje)

septentrio

Legacy Member
Ik ben niet geinteresseerd in body harvest of tony hawk. Heb je nog iets anders te ruil? Anders mag je het spel hebben (is splinternieuw!!) voor 12incl

septentrio

Legacy Member
Voornamelijk voor cube... maar ook voor nes, snes, n64 & xbox

zelda rulezz

Legacy Member
voor snes heb ik : asterix en obelix en kuifje in tibet, N64 heb ik nog shadow gate 64 en voor cube alleen maar madden 2003 en urbz in the city

septentrio

Legacy Member
Ik zie niets interessants staan... maar zoals gezegd is hij de jouwe voor 12euro incl...

Fuzetsu

Legacy Member
septentrio zei:
inclusief of exclusief?

Hangt ervan af waar het van moet komen ofcourse :)

Alst in de buurt is kan ik komen afhalen (zet uw locatie mss bij uw profiel, hint ;P)

septentrio

Legacy Member
Turok Evolution is verkocht!

De volgende titels blijven over:

[CUBE] - allemaal compleet
Crazy Taxi 1
Resident Evil 1

[XBOX] - allemaal compleet
FIFA 2003
FIFA 2005
Ghost Recon
FIFA street
Crash Bandicoot: de wraak van Cortex
Star Wars: KOTOR
The Sims
Fuzion Frenzy
Spyhunter

[SNES]
Donkey Kong Country 2: Diddy Kong Quest - enkel spel

[N64]
Pokémon snap - compleet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan