Archief - [GC] [TK] meerdere games, allemaal sealed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SupremeAC

Legacy Member
Ik bied aan, allemaal nieuw en factory sealed:

Final Fantasy: Chrystal Chronicles
Zelda: Four Swords Adventure
Donkey Konga 1 + Bongo
Donkey Konga 2 + Bongo
SSX3
Baten Kaitos
Kirby Air Ride
Eternal Darkness

Alle games vanaf 15€ excl, ben woonachtig te België. De laatste 2 zijn misschien niet de meest gegeerde spellen, maar veel geluk om ze nog ergens nieuw te vinden.

Cyanide

Legacy Member
In de mediamarkt Antwerpen liggen de meeste van deze games ook voor 15 €. Sealed en al ;-)

Bij deze dus : Final Fantasy: Chrystal Chronicles . Bodje van 8 €

Citje

Legacy Member
Donkey Konga 1 + Bongo
Donkey Konga 2 + Bongo

30 incl

edit : vanwaar ben je? (misschien best invullen in je profiel)

W!mpix

Legacy Member
Edit: ah, van jou heb ik mario strikers gekocht zekers? dacht al dat de naam mij bekend voorkwam :)

Wat is de verzending voor donkey konga?

SupremeAC

Legacy Member
W!mpix zei:
Edit: ah, van jou heb ik mario strikers gekocht zekers? dacht al dat de naam mij bekend voorkwam :)

Wat is de verzending voor donkey konga?

Een heel goede vraag :p Laat ik dat even tegen morgen of zo uitzoeken...

en Citje, ik ben van Willebroek :niceone:

Citje

Legacy Member
wat is de meeneemprijs inclusief verzending voor die 2 donkey conga's?

SupremeAC

Legacy Member
Citje zei:
wat is de meeneemprijs inclusief verzending voor die 2 donkey conga's?

Ik ben eens op de website van de post gaan kijken, blijkt zo'n DKonga pack net te groot voor hun standaardverzendingen :wtf:

... Voor €50 zend ik ze je beide. En als er nog wat games je aanstaan laat het maar weten, ik kan je nog 2 kilo games extra sturen zonder meerkosten voor verzending :sop:

PS: ik zie dat je van Leuven bent? Ik heb een vriend die daar studeert, misschien wil die wel met je afspreken om zo post-loos de transactie te regelen? Dan doe ik er €10 af.

Citje

Legacy Member
40 € deal, geef ze maar met je vriend mee. Dan zijn we zeker.

check pm voor af te spreken.

SupremeAC

Legacy Member
Citje zei:
40 € deal, geef ze maar met je vriend mee. Dan zijn we zeker.

check pm voor af te spreken.

"Quasi" verkocht aan citje! Laat ik even die vriendschapsbanden van mij testen :p

Bolleke123

Legacy Member
20 euro incl voor Ethernal Darkness & Zelda: Four Swords adventure?

[Bonbon]

Legacy Member
ik trek mijn bod in voor zelda , mijn broer heeft het vandaag nieuw gekocht

RichBastard

Legacy Member
Eternal Darkness: 15 euro, indien ik het ook kan afhalen in leuven :)

Dakpan.

Legacy Member
Baten Kaitos is dit [GC]Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean

indien ja

da bied ik 15excl ''onder voorbehoud, kheb nog iets al ergens er een bod op lopen"

SupremeAC

Legacy Member
RichBastard zei:
Eternal Darkness: 15 euro, indien ik het ook kan afhalen in leuven :)

Dat wordt een beetje te veel van't goede denk ik. De Conga's zijn een uitzondring omdat die per post gewoon veel te duur zijn.

SupremeAC

Legacy Member
Dakpan. zei:
Baten Kaitos is dit [GC]Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean

indien ja

dan bied ik 15excl ''onder voorbehoud, kheb nog iets al ergens er een bod op lopen"

Ja, die is het. Je bod staat genoteerd. Hoe lang denk je dat het zal duren voor je zeker bent of je hem wil of niet?

RichBastard

Legacy Member
SupremeAC zei:
Dat wordt een beetje te veel van't goede denk ik. De Conga's zijn een uitzondring omdat die per post gewoon veel te duur zijn.

No problemo, dan trek ik mijn bod terug in, ik zal het in de winkel kopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan