Archief - [GC] [TK] hardware en 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pierrot

Legacy Member
Zwarte Gamecube met accessoires en spellen te koop. Alle hardware en software is nieuw door mij gekocht. Inclusief originele doos van de Gamecube (Metroid Pakket) en alle kabels. De spelletjes zijn ALLEMAAL compleet met doos en boekje.
Ik bied alles enkel op deze website te koop. Af te halen in Heverlee/Leuven. Ik wil het eventueel gratis afleveren als het in de buurt van Heverlee is.

Zwarte gamecube
Twee controllers
RGB kabel voor betere beeldkwaliteit
Gamecube-Gameboy link kabel

Games:
  • Eternal Darkness: Sanity’s Requiem
  • Freedom Fighters
  • F-Zero GX
  • James Bond 007 in Agent Under Fire
  • James Bond 007: Everything or nothing (nieuw, nog ingepakt)
  • Killer 7
  • Mario Party 5
  • Metroid Prime
  • NBA Street Vol.2
  • Paper Mario: the thousand year old door
  • Pikmin
  • Prince of Persia
  • Resident Evil 4
  • Shadow the Hedgehog
  • Smuggler’s run: warzones
  • Splinter Cell
  • Star Wars: Rebel Strike
  • Super Smash Brothers Melee
  • Viewtiful Joe 2
  • Warioworld
  • Waveracer: Blue Storm

Ik verkoop alles als één pakket.
Minimumprijs: 220 euro
Meeneemprijs: 250 euro

pierrot

Legacy Member
Ik verkoop het liefst als één pakket. Moest het niet lukken, laat ik iets weten.

Che Guevara

Legacy Member
indien we morgen kunnen afspreken in heverlee aan de naamsepoort 200 euro cash int polleke

indien ok PM me uw gsmnummer dan contacteer ik u morgen moet nu nog wa gaan verder feesten en zal deze nacht nog is komen checken

pierrot

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
indien we morgen kunnen afspreken in heverlee aan de naamsepoort 200 euro cash int polleke

indien ok PM me uw gsmnummer dan contacteer ik u morgen moet nu nog wa gaan verder feesten en zal deze nacht nog is komen checken

Hey, mijn meeneemprijs is 250 euro, maar voor 230 euro mag je hem komen halen.

Gr,
Piet

pierrot

Legacy Member
Ik zie eerst of ik het als één pakket kan verkopen :)

Che, geldt je bod nog?

fasty

Legacy Member
Tielt(west-vlaanderen), taxipost en je betaalt 20 euro, volgende dag is het bij mij

220 inclusief verzending

groeten,

pierrot

Legacy Member
220 euro is goed voor mij. Ik vestuur het dan via de taxipost D+1 met COD, en neem die kosten op mij. COD wil zeggen dat je cash betaald als het pakje geleverd wordt. Je neemt dus niet het risico van iets op voorhand te betalen zonder garantie dat het aankomt. Er moet op het adres van levering (bij jou thuis, veronderstel ik) dan wel iemand aanwezig zijn om het pakje in ontvangs te nemen.

Deal?

fasty

Legacy Member
pierrot zei:
220 euro is goed voor mij. Ik vestuur het dan via de taxipost D+1 met COD, en neem die kosten op mij. COD wil zeggen dat je cash betaald als het pakje geleverd wordt. Je neemt dus niet het risico van iets op voorhand te betalen zonder garantie dat het aankomt. Er moet op het adres van levering (bij jou thuis, veronderstel ik) dan wel iemand aanwezig zijn om het pakje in ontvangs te nemen.

Deal?

deal!!

je moet me wel zeggen wanneer het pakje toekomt, maar ik veronderstel dat(als er niemand thuis is) ik het gewoon aan de post kan oppikken

groeten

pierrot

Legacy Member
Dat is niet mogelijk omdat het COD is. Als je vreest dat er niemand thuis zal zijn, kan je het via overschrijving doen. Dan stuur ik het op als ik het geld ontvangen heb.

Che Guevara

Legacy Member
moest ge er ni uitkomen dan geef ik nog steeds 200 euro af te spreken in heverlee naamsepoort of zo

RichBastard

Legacy Member
Moest het bod van fasty niet doorgaan (ik zie dat hij in een andere topic ook een GC heeft gekocht): 220 euro vanavond in Heverlee afgehaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan