Archief - [GC] [TK] gamecube + hardware en 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pierrot

Legacy Member
Paper mario, super smash & wave race verkocht aan 'Flare!

@ Linckxs, ik heb je een PM gestuurd voor de afhandeling.

@ de rest: ik antwoord jullie zo snel mogelijk!

pierrot

Legacy Member
@ Fanatix en red room: voor 16 euro per game mag je het hebben (killer 7 en Freedom Fighters)

@ solix_inc: 15 EUR voor 2 games is echt veel te weinig...

Ru$h

Legacy Member
Eternal Darkness: Sanity’s Requiem
* F-Zero GX
* James Bond 007 in Agent Under Fire
* James Bond 007: Everything or nothing (nieuw, nog ingepakt)
* Mario Party 5
* Metroid Prime
* Paper Mario: the thousand year old door
* Pikmin
* Shadow the Hedgehog
* Star Wars: Rebel Strike
* Super Smash Brothers Melee
* Warioworld
* Waveracer: Blue Storm

95 euro incl. PM me!

pierrot

Legacy Member
Ru$h zei:
* Eternal Darkness: Sanity’s Requiem
* F-Zero GX
* James Bond 007 in Agent Under Fire
* James Bond 007: Everything or nothing (nieuw, nog ingepakt)
* Mario Party 5
* Metroid Prime
* Paper Mario: the thousand year old door
* Pikmin
* Shadow the Hedgehog
* Star Wars: Rebel Strike
* Super Smash Brothers Melee
* Warioworld
* Waveracer: Blue Storm

95 euro incl. PM me!

Paper mario, super smash & wave race zijn verkocht aan Flare'. De rest (10 games) is nog beschikbaar.

95 EUR voor 13 games leek me ook wat te weinig. Dat is 7.4 EUR per game! Wat dacht je van 90 EUR voor de overblijvende games uit je lijstje? Dat is 9 EUR per game. Lijkt me niet overdreven veel in vergelijking met de 55 EUR die ik gemiddeld per game heb betaald :)

Ru$h

Legacy Member
90 incl. en je hebt e deal! Ik woon aan de kust, zend me PM als het goed is!

pierrot

Legacy Member
Ru$h zei:
90 incl. en je hebt e deal! Ik woon aan de kust, zend me PM als het goed is!

Deal!

@ de rest: ik maak vanavond een pakketprijsje voor de hardware en de overige software.

pierrot

Legacy Member
De games zijn op weg naar Ru$h. Hopelijk werkt de post een beetje mee ;-)

Dit staat nog te koop:
Hardware:
* Zwarte gamecube
* Twee controllers
* RGB kabel voor betere beeldkwaliteit
* Gamecube-Gameboy link kabel
Games:
* Freedom Fighters
* Killer 7
* NBA Street Vol.2
* Prince of Persia
* Smuggler’s run: warzones
* Splinter Cell
* Viewtiful Joe 2

De minimumprijs voor het hele pakket is 85 euro. De meeneemprijs is 100 euro. Het bieden stopt op zaterdag 2 juni. De prijs op het pakket wordt herberekend als er aparte items worden verkocht.

Start the bidding ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan