Archief - [GC] [TK] Gamecube + 3 controllers + 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijnnie

Legacy Member
Zwarte Gamecube,
zwarte, paarse en semi transparante controller
en volgende 21 games :

Resident evil 4
zelda the wind waker (limited edition)
soul calibur 2
ssx 3
enter the matrix
super smash bros melee
super monkey ball
super monkey ball 2
waverace blue storm
spidermann
metroid prime
mk : deadly alliance
f-zero GX
red faction 2
Timesplitters 2
Capcom vs SNK 2 EO
MOH : frontline
Starfox Adventures
sega soccer slam
Fifa 2003
Fifa 2004

Alles samen voor 200€
enkel de games samen : 160€
over de afhaling/levering spreken we nog wel af!! is wat teveel om op te sturen e. btw, ik ben van omgeving kortrijk.

grtz

fasty

Legacy Member
Hallo,

ben van tielt

160 voor de spellen afgehaald

zeg maar wanneer

groeten

boekjes en originele doosjes toch hé, en in goeie staat

fasty

Legacy Member
er mag wel eens geantwoord worden, je komt regelmatig checken dus antwoorden mag hoor

groeten

Stijnnie

Legacy Member
fasty,

alle games zijn voorzien van doosje en normaal gezien (zal ik nogmaals controleren) ook van boekje. enkel van metroid prime was het coverke van de doos kapot, dus heb ik een kopie-cover afgedrukt en erin gestopt.

Alle games werken, geen probleem,
voor het afhalen/leveren, wat past er u het beste?
ergens tussenbeide? mss het best e?

ik hoor je nog wel !!

=> dus enkel de GC + 3 controllers + 2 memorycards nog te koop..!!

mvgr,
Stijn

fasty

Legacy Member
stainus zei:
fasty,

alle games zijn voorzien van doosje en normaal gezien (zal ik nogmaals controleren) ook van boekje. enkel van metroid prime was het coverke van de doos kapot, dus heb ik een kopie-cover afgedrukt en erin gestopt.

Alle games werken, geen probleem,
voor het afhalen/leveren, wat past er u het beste?
ergens tussenbeide? mss het best e?

ik hoor je nog wel !!

=> dus enkel de GC + 3 controllers + 2 memorycards nog te koop..!!

mvgr,
Stijn

PM sent

mythe

Legacy Member
Hoeveel voor console + 2 controllers + 2 mem. Cards? En zijn er nog games over?

Stijnnie

Legacy Member
alles is verkocht,
de games aan fasty, de gc + controllers aan nen maat.

fasty, pm sent voor afhandeling,

groeten,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan