RichBastard
Legacy Member
Te koop voor de gamekjoeb: Resident Evil 4, (players choice / platinum editie), NTSC
Ongebruikt, ik had te laat gezien dat dit de NTSC en niet PAL editie is... dom dus. Als je een freeloader / gechipte GC of Wii / de swaptrick doet dan kan je het wel spelen.
Afhalen in Leuven of per post voor kleine meerprijs.
Ongebruikt, ik had te laat gezien dat dit de NTSC en niet PAL editie is... dom dus. Als je een freeloader / gechipte GC of Wii / de swaptrick doet dan kan je het wel spelen.
Afhalen in Leuven of per post voor kleine meerprijs.