Archief - [GC] pakketje games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

divinity---

Legacy Member
- the legend of zelda : the wind waker 2disc

limeted edition inclusief een bonusdisk met twee spellen !

- sonic adventure 2 battle
- mortal kombat deadly alliance
- metal gear solid : the twin snakes
- metroid prime

de eerste die mij een mooi bod heeft voor een game die mij aanstaat is direct verkocht ... inclusief verzending bieden aub


merci

Rupske

Legacy Member
- mortal kombat deadly alliance
- metal gear solid : the twin snakes
- metroid prime
- the legend of zelda : the wind waker 2disc

40 euro:-)

vidiot

Legacy Member
MK 10€ incl. of 50 voor alles

Grts

edit: te laat, da's rap ;-)

divinity---

Legacy Member
nog intresse rupske ? anders gaat mijn voorkeur naar vidiot!!!!

wegens hij allees in 1 keer koopt !

vidiot

Legacy Member
================================================================================
From : divinity---
To : vidiot
Date : 2006-11-09 17:40
Title : Re: jups
--------------------------------------------------------------------------------
die 10 euro stort ik terug vanavond nog ok?
kurby is op de post en zalje zeker ontvangen hoor !

greets
================================================================================



kHeb nog steeds niets ontvangen, deze jongen (Glenn Desaver) is een rasechte leugenaar en bedrieger, hij verstuurd niet.

BiZi

Legacy Member
10 euro kan hij niet storten, maar 400 (of weet ik hoeveel) voor dat groot pakket betalen kan dan weer wel.

Goed bezig Divinity !

astragtuner

Legacy Member
BiZi zei:
10 euro kan hij niet storten, maar 400 (of weet ik hoeveel) voor dat groot pakket betalen kan dan weer wel.

Goed bezig Divinity !


Mss heeft hij dat groot pakket zogezegd gekocht...en zal hij dat als lucht doorverkopen aan anderen...oppassen dus

jeltex

Legacy Member
vidiot zei:
================================================================================
From : divinity---
To : vidiot
Date : 2006-11-09 17:40
Title : Re: jups
--------------------------------------------------------------------------------
die 10 euro stort ik terug vanavond nog ok?
kurby is op de post en zalje zeker ontvangen hoor !

greets
================================================================================



kHeb nog steeds niets ontvangen, deze jongen (Glenn Desaver) is een rasechte leugenaar en bedrieger, hij verstuurd niet.


Wel ik heb onlangs een game gekocht van Divinity en vandaag heb ik die in perfecte staat ontvangen. Ik had eerst enig wantrouwen aangezien ik al anderhalve week geleden betaald had en de game maar op zich liet wachten. Bovendien heb ik ook 3 pm's moeten sturen om te vragen waar die game zo lang bleef voor Divinity het nodig vond te reageren. Maar uiteindelijk is alles in orde gekomen en daarom heb ik hem ook gewhitelist. Ik zie wel dat hij erg veel koopt en verkoopt hier op het forum dus als je zaken doet met hem is het mss best wat geduldig te zijn en hem af en toe een pm te sturen om hem eraan te herinneren.

Silverhawk

Legacy Member
same here, divinity, gij moet ook nog altijd mij mario kart versturen... als ge het verstuurt wil ik u wel whitelisten, maar ge moet het ook wel doen natuurlijk...

vidiot

Legacy Member
We zijn nu bijna 3 weken verder en ik heb van deze jongen nog steeds mijn spel niet ontvangen.
Vandaag zegt hij dat ik een leugenaar ben en dat het spel wss al lang op "m'n kamer" ligt...

Mijn geld ben ik kwijt da's duidelijk.
Dat zo'n lepe kinderen mogen verderspelen op games.telenet begrijp ik niet...

Cerv.Be

Legacy Member
vidiot zei:
We zijn nu bijna 3 weken verder en ik heb van deze jongen nog steeds mijn spel niet ontvangen.
Vandaag zegt hij dat ik een leugenaar ben en dat het spel wss al lang op "m'n kamer" ligt...

Mijn geld ben ik kwijt da's duidelijk.
Dat zo'n lepe kinderen mogen verderspelen op games.telenet begrijp ik niet...

ik heb een deal gehad met divinity, geen enkel probleem, game in perfecte staat ontvangen.

Het contact met 'divinity' verloopt wel heel stroef, je moet 3 pm's sturen voor wanneer hij het eens nodig acht te antwoorden. Ook iTrader scores weigert hij te geven ...

EDIT: nvm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan