Archief - [GC] gamecube + games TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YUPER

Legacy Member
Ik heb hier een zwarte gamecube + zwart controller + memorycard 251 blocks

Met de volgende games:
Animal Crossing + memorycard
Beyond Good and Evil
Eternal Darkness
Def Jam Vendetta
Harvest Moon A Wonderfull Life
Metroid Prime
Pikmin
Super Mario Sunshine

Ik wil er eventueel ook de games Resident Evil Zero en Soul Caliber II bij doen

Allemaal met doos en in goede staat.
Dit zou ik wil ruilen tegen een PS2 + games

zelda rulezz

Legacy Member
harvest moon tegen blood omen 2 of sonic riders ? (als je al een PS2 hebt kan wel w8en als je intresse hebt)

YUPER

Legacy Member
Nee danku ik heb geen intresse in Blood Omen 2 of Sonic Riders. Harvest Moon is trouwens ook player's choice.

Upke ineens

zelda rulezz

Legacy Member
ook geen intresse in Fifa street of spiderman :) (spiderman is Plantium en staan wel wat krassen op.. maar functioneert perfect)

YUPER

Legacy Member
Nee danku moet die games niet hebben. Maar ik wil ruilen tegen een PS2 dus ik gaan nog echt niet ruilen tegen PS2 games ;)

@Glenn_Vliegen
Ik wil nog niet apart verkopen omdat ik dan ook minder heb te ruilen tegen een PS2 ;)

YUPER

Legacy Member
Ik heb besloten dat ik liever mijn mario controller meeruil dan mijn zwarte controller.

UPKE

Glenn_Vliegen

Legacy Member
Heeft animal crossing die memory card nodig? Is da enkel vr online eigenlijk?
Indien ge toch moest beslissen om 1 spel te verkopen. Dan ben ik zeer geinteresseerd in animal crossing of pikmin.

stijncalis

Legacy Member
ik heb 'n ps2 met memorycard (8mb) en zo'n 4 games (gta sa,gta vc, gun, viewtiful joe). Ik wil ruilen tegen je gamecube als je er ook nog zelda tp kunt bijgeven. Voor de rest heb ik geen andere games nodig...

YUPER

Legacy Member
@Glenn_Vliegen Voor animal crossing heb je die memorycard niet nodig maar je moet er natuurlijk wel 1 hebben ;) Ze steken er 1 bij omdat 1 savegame 57 blocks vraagt. Het is niet online te spelen.

@stijncalis Dus wat je zegt is dat je je ps2 met de games wilt ruilen tegen mijn gamecube + zelda tp zonder andere games? Of heb ik dit verkeerd begrepen? Is die ps2 de dikke of de platte? En werkt hem nog goed?

stijncalis

Legacy Member
vroeger had ik nog 'n cube gehad en mario sunshine, eternal darkness, metroid prime heb ik al allemaal gehad. De meeste andere games heb ik al gespeeld enzo.. Nuja, koop je anders mn ps2 niet met enkele games? Da kan financieel handig zijn om 'n wii te kopen met zelda..

De ps2 werkt uiteraard nog goe.. laatste game die ik speelde was B-boy

YUPER

Legacy Member
Nee, ik zou liever ruilen. Omdat ik toch het niet geruild krijg verkoop ik nu ook appart
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan