Archief - [GC] GameCube + 2 controllers + memcard + 3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krulle

Legacy Member
Yeeps,

Te koop:

- Pearl White GameCube
- Pearl White Controller
- Paarse Controller
- Originele memcard
- Super Smash Bros Melee
- Mario Sunshine
- Mario Smash Football

Alles in uitstekende staat, zeer weinig mee gespeeld.
Minimumprijs voor alles: €80
Appart bieden mag.
Opsturen kan.

foto: http://img252.imageshack.us/img252/8497/imgp0342pj1.jpg

Voldur

Legacy Member
40 euro excl voor:
white controller, paarse controller, memory card en mario smash football

(zijn die controllers standaard nintendo controllers (de originele)??? )
hoeveel blocks is die momorycard?

Krulle

Legacy Member
Voldur zei:
40 euro excl voor:
white controller, paarse controller, memory card en mario smash football

(zijn die controllers standaard nintendo controllers (de originele)??? )
hoeveel blocks is die momorycard?


de white controller en de white gamcube gaan niet appart weg.

de controllers zijn beide de originele standaard vibrating van nintendo.

memcard van 59 blocks

Voldur

Legacy Member
15 euro voor supersmashfootball + memorycard

en moest je toch besluiten om allebei je controllers weg te doen los van die gamecube, hou ik de vorige bod

Krulle

Legacy Member
Voldur zei:
15 euro voor supersmashfootball + memorycard

en moest je toch besluiten om allebei je controllers weg te doen los van die gamecube, hou ik de vorige bod

ik neem het in overweging, afwachten wat er nog komt van reacties

stijn87 zei:
miss eens een foto van alles?

ik doe mijn best

Luinto ST

Legacy Member
- Super Smash Bros Melee
- Mario Smash Football

20€

Voldur

Legacy Member
- Originele memcard
- Mario Sunshine
- Mario Smash Football

ik geef 35 euro excl verzendingskosten

en voor

- Pearl White Controller
- Paarse Controller
- Originele memcard
- Mario Sunshine
- Mario Smash Football

geef ik 70 euro excl verzendingskosten (die gamecube en super smash melee en moet ik niet hebben)

(zou wel liefst weten voor morgenmiddag 2 uur, of we een deal hebben)
+ fotomateriaal als bewijs van eigendom/origeelheid

grtz, Voldur

Krulle

Legacy Member
momenteel geef ik de voorkeur aan het bod van Voldur van 70excl

@ Luinto ST: heb jij interesse in Super Smash Bros Melee alleen?


foto:

stijn87

Legacy Member
90 euro incl voor alles (kan eventueel ook afspreken in buurt van Turnhout of Leuven)

Krulle

Legacy Member
stijn87 zei:
90 euro incl voor alles (kan eventueel ook afspreken in buurt van Turnhout of Leuven)

heb een bod van 70excl zonder de console en een game. 90incl is dus iets te weinig.

afspreken in turnhout of leuven zit er niet in.

stijn87

Legacy Member
95 incl voor alles, gamecube zonder controller krijg je trouwens moeilijk of voor heel weinig geld kwijt

Krulle

Legacy Member
stijn87 zei:
95 incl voor alles, gamecube zonder controller krijg je trouwens moeilijk of voor heel weinig geld kwijt

eergisteren werd op ebay de verkoop van een pearl white zonder iets, enkel console en kabels, afgesloten op 40 euro.

voor de rest zou ik ook meer kunnen krijgen op ebay, maar ik verkoop liever hier.

95incl blijft wel te weinig...

stijn87

Legacy Member
Laatste bod van 100 euro, zal ook nog wel te laag zijn maar we kunnen altijd es probere :p

Krulle

Legacy Member
idd nog te weinig

@ Voldur: ik ben bereid rap te verkopen maar morgen tegen 14u is wel erg snel.

Als je bod stand houdt zie ik dinsdagmiddag wel zitten.

Luinto ST

Legacy Member
Krulle zei:
momenteel geef ik de voorkeur aan het bod van Voldur van 70excl

@ Luinto ST: heb jij interesse in Super Smash Bros Melee alleen?


foto:

zeker, 8€inclu ok?

Krulle

Legacy Member
Luinto ST en Red_Alien, sorry beide te laag.

@Voldur: check effe je pm aub, moet je wat vragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan