Timooo
Legacy Member
Hey, ik verkoop mijn Nintendo Gamecube...
check dit: http://www.2dehands.be/nintendo-gamecube-3-topgames-17673956.html
Ik verkoop mijn Gamecube + 3 games: Doshin+medal of honor+XIII. Hij is volledig in de originele verpakking met 1 memory card en een controller. Ik weet niet wat het waard is exact, dus biedt maar wat.
Voor mijn ruiltopic van mijn games, klik hier.
check dit: http://www.2dehands.be/nintendo-gamecube-3-topgames-17673956.html
Ik verkoop mijn Gamecube + 3 games: Doshin+medal of honor+XIII. Hij is volledig in de originele verpakking met 1 memory card en een controller. Ik weet niet wat het waard is exact, dus biedt maar wat.
Voor mijn ruiltopic van mijn games, klik hier.