Archief - [GC] Console + Games Te Koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiM007

Legacy Member
Besloten om mijn GameCube incl games weg te doen wegens dat ik hier al een tijdje een Wii staan heb en toch niet meer op die GameCube spellen speel en die liggen hier toch maar stof te happen

Dus Console (Zwart) + 1 controller (B knop doet soms raar maar werkt wel nog)
+ Bekabeling en volgende games

- Mario Sunshine
- Pikmin (pc)
- Metroid Prime
- Luigi's Mansion
- Star Wars Rogue Leader
- Zelda Wind Waker (LE) -> (twijfel nog indien goed bod mag dit weg)
- Resident Evil (de Remake)
- Enter The Matrix
- Fifa 2003
- Super Smash Bros Melee
- Resident Evil 4
- Medal of Honor Frontline
- Donkey Konga + Bonga's
- Memory Card van Nintendo grijze (met 54 blocks dacht ik)
- Memory Card van Nintendo zwarte (met 250 blocks)

Ik had eerst een thread opgestart met paar games maar besloten om alles weg te doen boden dat ik daar al had

ReVoLtIe -> Luigi's Mansion 15€ incl
Neckie -> Zelda WW ; Super Smash Bros Melee - 30inc

Red_Alien ->
- Mario Sunshine
- Metroid Prime
- Luigi's Mansion
- Star Wars Rogue Leader
- Zelda Wind Waker (LE)
- Super Smash Bros Melee
65incl

Voorlopig gaat mijn voorkeur naar ReVoLtIe & Nekie maar ga nog wachten om iets te beslissen tot morgenavond (sorry Red_Alien)
Foto's kan je Hier

Voorlopig nog maar enkel foto van de games met een paar waarvan ik hun discs getrokken heb moest er nog meer interesse zijn neem ik nog foto's (maar camera is aan het opladen nu)

Greetz Tim

stijn87

Legacy Member
Gelijktijdig doet iemand anders ook een bod, dat dan nog beter is :p

TiM007

Legacy Member
@fasty of stijn

- Kan je evt komen ophalen omdat het wel risky is om die bongo & / gamecube via de post te verzenden of hebben jullie andere oplossing?
@fasty enkel de games of ook mem cards en dergelijke?

fasty

Legacy Member
TiM007 zei:
@fasty of stijn

- Kan je evt komen ophalen omdat het wel risky is om die bongo & / gamecube via de post te verzenden of hebben jullie andere oplossing?
@fasty enkel de games of ook mem cards en dergelijke?

enkel de games , als alle boekjes erbij zitten, je zou wel moeten opsturen

stijn87

Legacy Member
Ophalen in Eeklo is te ver, ik kom wel vaak in de omgeving van Leuven en Turnhout

TiM007

Legacy Member
Fasty vanwaar ben je?
Stijn dan desnoods evt met taxi post of dergelijke mits wat opleg dan evt want zal wel kostelijker zijn :(

fasty

Legacy Member
TiM007 zei:
Fasty vanwaar ben je?
Stijn dan desnoods evt met taxi post of dergelijke mits wat opleg dan evt want zal wel kostelijker zijn :(

tielt (w-vl) als je verzend met taxipost geef ik je 157,5 voor alle games

grtzz

TiM007

Legacy Member
Hmz met tielt kan ik ze evt komen brengen zal het eens vragen of iemand me zou willen voeren

ReVoLtIe

Legacy Member
Moest deal voor alle games niet doorgaan mag je me steeds pm'n voor luigi's mansion (+eventueel donkey konga en de bongo's)

stijn87

Legacy Member
Een bod van 175 euro incl verzending via post of kiala voor alles
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan