la-z-boy
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier een blauwe Gameboy micro liggen, perfect in orde, met doos en hoesje. rede van verkoop: aankoop van nintendo ds
dus, hij valt ook te ruilen met enkele GBA spelletjes voor een nitendo ds lite(zonder spelletje/met spelletje, maakt niet uit) heb de factuur nog. is gekocht net voor de paasvakantie in fnac. voor info over de spelletjes, pm me maar.
begin maar met een prijsje en ik zal beoordelen of ik het goed genoeg vindt.
greetz,
La-z-boy
Ik heb hier een blauwe Gameboy micro liggen, perfect in orde, met doos en hoesje. rede van verkoop: aankoop van nintendo ds
dus, hij valt ook te ruilen met enkele GBA spelletjes voor een nitendo ds lite(zonder spelletje/met spelletje, maakt niet uit) heb de factuur nog. is gekocht net voor de paasvakantie in fnac. voor info over de spelletjes, pm me maar.
begin maar met een prijsje en ik zal beoordelen of ik het goed genoeg vindt.
greetz,
La-z-boy
