zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop wegens geen tijd van alle pokémons te verzamelen
(To Many games en veel te weinig tijd)
Games zijn in perfecte staat, saphire is zelfs maar 1 keer gebruikt om te ruilen met PKMN Ruby
PKMN LG is denk ik amerikaanse versie maar werkt perfect op PAL GBA(SP) versies het cassetje is ook niet flashy groen
13€ inc / Game
23€ Inc voor de 2 games! ( is +- 14% korting
)
ik wil miss wel ruilen tegen een paar leuke multyplayer GC games voor op men Wii tespelen
(To Many games en veel te weinig tijd)Games zijn in perfecte staat, saphire is zelfs maar 1 keer gebruikt om te ruilen met PKMN Ruby
PKMN LG is denk ik amerikaanse versie maar werkt perfect op PAL GBA(SP) versies het cassetje is ook niet flashy groen
13€ inc / Game
23€ Inc voor de 2 games! ( is +- 14% korting
)ik wil miss wel ruilen tegen een paar leuke multyplayer GC games voor op men Wii tespelen
