Stabby
Legacy Member
Nog geen jaar oud en erg weinig gebruikt. Er is al een MP3-speler voor de GBA maar daar heb je het nadeel dat het geen filmpjes afspeelt.
Wat is er zo speciaal aan mijn deal? Ik gooi er een programmatje bij (nl PSPvideo) met de precieze instellingen om filmpjes naar het juiste formaat om te zetten. Die instellingen zorgen voor de beste beeldkwaliteit en heb ik van een forum gehaald dat nu niet meer bestaat. Niet zomaar wat instellingen die je kan invoeren maar een vrij ingewikkelde code in een XML-document. Ik heb net nog gezocht en ze zijn nergens meer terug te vinden. Het kostte me toen ook al veel moeite om eraan te geraken. Deze biedt dus ook de mogelijkheid voor verschillende formaten:
- 320x240
- GBA fullscreen
- Letterbox
- Widescreen
Hiermee was ik altijd uitermate tevreden met de beeldkwaliteit. Een filmpje neemt zo'n 3-4MB per minuut in. Je kan dan gerust 3 films van 1,5u op een SD-kaart van 1GB kwijt.
Geluidskwaliteit is perfect. Er zit een aparte headphone port op de Play-Yan die zorgt voor helder (en luid) geluid zonder ruis. Ik heb nooit geluisterd op het hoogste volume, dus dat zegt al iets. Je hebt ook de mogelijkheid om bass in en uit te stellen en dat maakt toch best een verschil. Ik heb eens kunnen vergelijken met een iPod en de kwaliteit was net hetzelfde.
Als je hem online bestelt betaal je €54 + verzendkosten + invoerbelasting = €67
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1e-77-1-49-en-15-play_yan+micro-70-xfo.html
Mijn vraagprijs: €50 incl verzenden
of €60 incl met een SD-kaart van 1GB (merk San Disk)
Wat is er zo speciaal aan mijn deal? Ik gooi er een programmatje bij (nl PSPvideo) met de precieze instellingen om filmpjes naar het juiste formaat om te zetten. Die instellingen zorgen voor de beste beeldkwaliteit en heb ik van een forum gehaald dat nu niet meer bestaat. Niet zomaar wat instellingen die je kan invoeren maar een vrij ingewikkelde code in een XML-document. Ik heb net nog gezocht en ze zijn nergens meer terug te vinden. Het kostte me toen ook al veel moeite om eraan te geraken. Deze biedt dus ook de mogelijkheid voor verschillende formaten:
- 320x240
- GBA fullscreen
- Letterbox
- Widescreen
Hiermee was ik altijd uitermate tevreden met de beeldkwaliteit. Een filmpje neemt zo'n 3-4MB per minuut in. Je kan dan gerust 3 films van 1,5u op een SD-kaart van 1GB kwijt.
Geluidskwaliteit is perfect. Er zit een aparte headphone port op de Play-Yan die zorgt voor helder (en luid) geluid zonder ruis. Ik heb nooit geluisterd op het hoogste volume, dus dat zegt al iets. Je hebt ook de mogelijkheid om bass in en uit te stellen en dat maakt toch best een verschil. Ik heb eens kunnen vergelijken met een iPod en de kwaliteit was net hetzelfde.
Als je hem online bestelt betaal je €54 + verzendkosten + invoerbelasting = €67
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-1e-77-1-49-en-15-play_yan+micro-70-xfo.html
Mijn vraagprijs: €50 incl verzenden
of €60 incl met een SD-kaart van 1GB (merk San Disk)