Di3t3r
Legacy Member
Ik had deze titel gekocht omdat iedereen hem zo vet vond,maar ik ben niet zo echt een fan van turned-based gevechten dus ik verkoop hem maar.
Het gaat hier over de import versie,de europese versie komt uit op 4 mei, dus dit is de kans om het te hebben voor de release,
Hij is enkel te koop omdat ik niet in iets anders geinterreseerd ben voor de ds en de 360 alleen in graw 2 of nba street homecourt
MVG Dieter
Het gaat hier over de import versie,de europese versie komt uit op 4 mei, dus dit is de kans om het te hebben voor de release,
Hij is enkel te koop omdat ik niet in iets anders geinterreseerd ben voor de ds en de 360 alleen in graw 2 of nba street homecourt

MVG Dieter

