Bahemath
Legacy Member
Hey ik kocht een tijdje terug hier in België een Nintendo DS met als reden Pokemon Pearl te spelen. Maar pokemon boeit me dus echt niet meer!
De DS kocht ik in videotheek hier is in perfecte staat met kasticket. (1maand)
Pokemon Pearl heb ik geïmport! (2 weken duurde nogal lang om hem hier te krijgen)
Bieden maar zou ik zeggen
edit: voorkeur afhaling (slechte ervaring met post)
De DS kocht ik in videotheek hier is in perfecte staat met kasticket. (1maand)
Pokemon Pearl heb ik geïmport! (2 weken duurde nogal lang om hem hier te krijgen)
Bieden maar zou ik zeggen
edit: voorkeur afhaling (slechte ervaring met post)


