Thunder16
Legacy Member
hallo,
ik verkoop men DS
want ik speel er niet op.. heb hem cadeau gekregen van stiefbroer
maar er is geen oplader bij
dat moet ja als enigste kopen.. en da kost maar 8 € en de game is urbz city dus een spel zoals sims ;-)
bied maar , ik hoef er echt ni meer zoveel voor .. hij is mss een half jaar oud niet meer .. dus bied aub
ik verkoop men DS
want ik speel er niet op.. heb hem cadeau gekregen van stiefbroer
maar er is geen oplader bij
dat moet ja als enigste kopen.. en da kost maar 8 € en de game is urbz city dus een spel zoals sims ;-)bied maar , ik hoef er echt ni meer zoveel voor .. hij is mss een half jaar oud niet meer .. dus bied aub

