Cycloon
Legacy Member
Is een weekske geleden gekocht (Tja, had veel tijd dit weekend
) voor 45€ (prijsetiketje hangt er nog op
). Vanaf ik een redelijk bod krijg is het van u. Er zit ook nog een papierke in voor 250 sterren die nog niet geregistreerd zijn
Afhalen is mogelijk in de omgeving van Gent
) voor 45€ (prijsetiketje hangt er nog op
). Vanaf ik een redelijk bod krijg is het van u. Er zit ook nog een papierke in voor 250 sterren die nog niet geregistreerd zijn
Afhalen is mogelijk in de omgeving van Gent
