Archief - [DS] Lite + G6lite + game.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fatalix

Legacy Member
Heya,

Zoek hier een snelle verkoop te doen, dus kom niet af met belachelijke boden, check je bronnen voor prijzen, enz.

Te KOOP:

Nintendo DS Lite, WIT: 2 maandjes oud, geen scheurtjes, niets, kasticket bart smit er bij, zo goed als nieuw, batterij maar 2x opgeladen.
Spel: New super mario Bros. Doosje, boekje, spel. Wederom met kasticket er bij.
G6lite: google hier naar en zie wat het is. Het is de 4gb versie...de duurste dus. Ik (mag) hier op dit forum geen uitleg over geven, dus pm me er over of mail me er over.
Passcard: om homebrew te booten.


Nieuwprijzen:
NDS: 150
Spel: 35
G6L: 110.
Totaal: 295E.

Richtprijs: bieden van 220.
Afhalen: Poppel (be), turnhout eventueel.
Vertrouwen? Sure, check whitelist, talloze deals gedaan al(maar natuurlijk weinig gewhitelist..).

Kan ook in antwerpen afspreken als het moet, maar tegen reiskostenvergoeding.
Ook; extra info nodig; PM me; dan krijg je m'n msn alleen bij serieuze interesse, geen wannaB's die eerst toestemming van mama nodig hebben of lening moeten gaan afsluiten eerst ofzo.

Heb het recht ... etc

Spandi

Legacy Member
Hier mucho interesse in dien lite, wat is de richtprijs daarvoor? Kzou dan inderdaad wel opteren voor af te spreken in A'pen maar daar wil ik u wel voor vergoeden (4€ voor een treinticket zal evenveel zijn als het met de post opsturen :) )

Fatalix

Legacy Member
Spandi zei:
Hier mucho interesse in dien lite, wat is de richtprijs daarvoor? Kzou dan inderdaad wel opteren voor af te spreken in A'pen maar daar wil ik u wel voor vergoeden (4€ voor een treinticket zal evenveel zijn als het met de post opsturen :) )

OP aangepast.

Fatalix

Legacy Member
Terug te koop.

edit: NDS lite kost nu 140 ipv 150, maar kan OP niet meer aanpassen.
nuja, 200E begin dan maar.

Fir3wulf

Legacy Member
190 afgehaald. ik kan snel afhalen en ik moet morgen in turnhout zijn

Repeltje

Legacy Member
vraagje de garantie voor die DS zou die ook gelden in de bart smit van bv in Hasselt?

sarah84

Legacy Member
[21€ incl? => even onder voorbehoud, want heb net aanbod tot ruil gekregen met één van mn spelletjes, indien dit niet zou doorgaan, is de 21€ dus mn bod :)]

Fir3wulf

Legacy Member
goeie deal :) Ik ga je je iTrader punt geven. Krijg ik er 1 terug ? gtz

SweetEmmaRose

Legacy Member
ik ga dan nog afwachten op sarah om een hoger bod te geven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan