Archief - [DS] Lite Console + 4 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
Wat?
Nintendo DS Lite Black
4 Games:Tetris DS, Sims 2, Animal Crossing: Wild World, Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is je brein?
(Handleiding, aankoopticket, garantie, doos etc natuurlijk aanwezig)

Staat?
Is zo goed als nieuw. Aangekocht op 28/08/2006 in Game Mania Wilrijk.
De eerste maand wel op gespeeld (ik schat in totaal een 4 uurtjes ofzo) maar sindsdien ligt hij hier wat te liggen ^^.
Geen krassen op de DS of op de Schermen (touchscreen en andere scherm)

Waar?
Te Hemiksem in antwerpen. Ligt bij Schelle, Niel, Hoboken en Boom.

Afhaling/Verzending?
Beide is mogelijk. Afhaling is hier bij mij thuis (of ergens centraal kan ik me ook tevreden met stellen.). Verzending is op het risico van de koper en verzendkosten liggen ook bij koper. Maar ik zal het wel goed inpakken zodat er geen bewegingsruimte is.

Prijs?
Als ik alles eens NU bekijk van nieuwprijzen zie ik dat de nieuwprijs op een 314€ komt. Mijn bronnen zijn Consoleshop.be en Neckermann.com (men moeder had daar 1 van de spellen gekocht). Dus ik denk aan iets rond de 200€, jullie zijn echter vrij om te bieden, maar als het bod mij niet aanstaat gaat hij niet weg.

Foto?
De handheld zelf
Bewijs dat er geen krassen zijn (Het is misschien niet zo zichtbaar, maar het is dus het touch screen, waar een spot op schijnt)
De 4 spellen



Happy bidding!



(en gelukkige kerstmis en nieuwjaar!)

DaCrashOveride

Legacy Member
Tranceaddict zei:
160euro afgehaald!

Beter, mr weet nie of hij daar voor weggaat...
Ik wil namelijk nintendo wii kopen, en da betekent dat ik nog 90€ moet hebben en opt moment heb ik dat niet ;)

microlink

Legacy Member
mja 170 eurokes dn maar hé en nog 5 euro om te verzenden in dooske?

DaCrashOveride

Legacy Member
microlink zei:
mja 170 eurokes dn maar hé en nog 5 euro om te verzenden in dooske?

Dus 175inc als ik da goe versta?


Btw: ik wil gerust een filmpke maken om te laten zien dat hij nog volledig functioneert en geen scharnier problemen heeft

microlink

Legacy Member
sorry kga het bod annuleren, heb ergens anders betere deal.

Grts en nog veel succes met de verkoop.

Liverpool

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik denk aan morgenavond als da voor u past? Anders laat je me maar iets weten ;)

Is allemaal goed hoor, morgenavond zou ik zelfs eventueel kunnen komen ophalen...

Mvg
Tom

DaCrashOveride

Legacy Member
Hij is helemaal in originele verpakking gedaan (met alle plastieke zakjes nog ^^) en het aankoopbewijs(garantie) en alle boekjes... Ook alle spellekes zijn met boekjes en al ;)
Meeneemprijs = 180exc
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan