DaCrashOveride
Legacy Member
Wat?
Nintendo DS Lite Black
4 Games:Tetris DS, Sims 2, Animal Crossing: Wild World, Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is je brein?
(Handleiding, aankoopticket, garantie, doos etc natuurlijk aanwezig)
Staat?
Is zo goed als nieuw. Aangekocht op 28/08/2006 in Game Mania Wilrijk.
De eerste maand wel op gespeeld (ik schat in totaal een 4 uurtjes ofzo) maar sindsdien ligt hij hier wat te liggen ^^.
Geen krassen op de DS of op de Schermen (touchscreen en andere scherm)
Waar?
Te Hemiksem in antwerpen. Ligt bij Schelle, Niel, Hoboken en Boom.
Afhaling/Verzending?
Beide is mogelijk. Afhaling is hier bij mij thuis (of ergens centraal kan ik me ook tevreden met stellen.). Verzending is op het risico van de koper en verzendkosten liggen ook bij koper. Maar ik zal het wel goed inpakken zodat er geen bewegingsruimte is.
Prijs?
Als ik alles eens NU bekijk van nieuwprijzen zie ik dat de nieuwprijs op een 314€ komt. Mijn bronnen zijn Consoleshop.be en Neckermann.com (men moeder had daar 1 van de spellen gekocht). Dus ik denk aan iets rond de 200€, jullie zijn echter vrij om te bieden, maar als het bod mij niet aanstaat gaat hij niet weg.
Foto?
De handheld zelf
Bewijs dat er geen krassen zijn (Het is misschien niet zo zichtbaar, maar het is dus het touch screen, waar een spot op schijnt)
De 4 spellen
Happy bidding!
(en gelukkige kerstmis en nieuwjaar!)
Nintendo DS Lite Black
4 Games:Tetris DS, Sims 2, Animal Crossing: Wild World, Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is je brein?
(Handleiding, aankoopticket, garantie, doos etc natuurlijk aanwezig)
Staat?
Is zo goed als nieuw. Aangekocht op 28/08/2006 in Game Mania Wilrijk.
De eerste maand wel op gespeeld (ik schat in totaal een 4 uurtjes ofzo) maar sindsdien ligt hij hier wat te liggen ^^.
Geen krassen op de DS of op de Schermen (touchscreen en andere scherm)
Waar?
Te Hemiksem in antwerpen. Ligt bij Schelle, Niel, Hoboken en Boom.
Afhaling/Verzending?
Beide is mogelijk. Afhaling is hier bij mij thuis (of ergens centraal kan ik me ook tevreden met stellen.). Verzending is op het risico van de koper en verzendkosten liggen ook bij koper. Maar ik zal het wel goed inpakken zodat er geen bewegingsruimte is.
Prijs?
Als ik alles eens NU bekijk van nieuwprijzen zie ik dat de nieuwprijs op een 314€ komt. Mijn bronnen zijn Consoleshop.be en Neckermann.com (men moeder had daar 1 van de spellen gekocht). Dus ik denk aan iets rond de 200€, jullie zijn echter vrij om te bieden, maar als het bod mij niet aanstaat gaat hij niet weg.
Foto?
De handheld zelf
Bewijs dat er geen krassen zijn (Het is misschien niet zo zichtbaar, maar het is dus het touch screen, waar een spot op schijnt)
De 4 spellen
Happy bidding!
(en gelukkige kerstmis en nieuwjaar!)
