Archief - [DS] [GC][GBA]Veel topgames - voor ieder wat wils

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
Alles is in perfecte staat met boekje en doosje. Doe een goed bod, zeker niet te laag.

DS
Animal Crossing: Wild World
Metroid Prime: Hunters
Sonic Rush
Tony Hawk's American Sk8land

NGC
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Mario Smash Football
Need for Speed: Most Wanted
Tales of Symphonia
Timesplitters: Future Perfect
Zelda Special Disc: Ocarina of Time/Master Quest

GBA
Doom
Doom II
F-Zero: Maximum Velocity
F-Zero: GP Legend
Final Fantasy I + II: Dawn of Souls
Gradius Advance
Iridion II
Kuru Kuru Kururin
Mario Golf: Advance Tour
Metal Slug
Super Mario Advance 1
Super Mario Bros NES Classic
Wario Ware Inc

BiZi

Legacy Member
210 euro voor alles, inclusief de GBA, GBA SP en GB Player + taxipost kosten van mijne kant er bij.

mvg

Stabby

Legacy Member
de GBA, F-Zero en SMB zijn verkocht. Vindt het verder net iets te laag voor zoveel games en systemen, maar voor datzelfde bod doe ik alles dat ik over heb wrs wel weg. Moet er nog ff over nadenken. Laat eerst weten of je dat goed vindt.

BiZi

Legacy Member
Bedoel je de gewone GBA, welke f-zero en welke SMB ?

Ik weet dat mijn prijzen relatief laag zijn, maar ik bied op het hele pakket, vandaar... (En bijna al de GBA games heb je rond de 12 euro nieuw in de Bart Smit...)

Stabby

Legacy Member
Gewone GBA, Maximum Velocity en SMB NES

De meeste van die games vindt je in Bart Smit echt niet meer terug. Ik kijk geregeld naar de website en de 2 vestigingen (+ e-plaza) voor GBA games en ik heb 3/4 van die games de voorbije 2 jaar nie meer gezien.

ToS en Eternal Darkness zijn vrijwel nergens nog terug te vinden, noch in de winkels (Sint-Niklaas) noch bij online winkels (ook Nederlandse)

Ik reken €8 per GBA game (=€88), €30 voor ED + ToS, €20 voor OoT/MQ, €8 voor elk overig cube spel (= €24), €40 voor de DS games en dan blijft er nog maar €8 over voor de GBA SP en GBP. Het lijkt mij nog altijd te laag, maar ik neem het zeker in overweging.

Wii-Jimmy

Legacy Member
Hey stabby 10 euro incl voor Tales of Symphonia ?
dit is toch een RPG eh ?

nvm zie juist dat je er voor 30 euro vraagt, wat me teveel is. sorry

Stabby

Legacy Member
€10 is veel te weinig voor een game die nergens te vinden is. Ik kijk al jaren geregeld in extrazone, FRS, Bart Smit, E-Plaza... voor Cube, DS en GBA spellekes en ik heb het daar minstens een jaar niet gezien (ge zou nog versteld staan van mijn geheugen :P)

edit: die 30 euro is wel voor ED en ToS gecombineerd.

Wii-Jimmy

Legacy Member
ah dus 15 is goed dan ? of vraag je meer voor als het alleen verkocht word.

Stabby

Legacy Member
Zo simpel is het spijtig genoeg nie :P

Wacht nog op reactie van BiZi.

ReVoLtIe

Legacy Member
Moest je er niet uitgeraken met BiZi, mag je mij voor het volgende altijd wel een prijsje maken.

Eternal Darkness: Sanity's Requiem
Mario Smash Football
Tales of Symphonia
Final Fantasy I + II: Dawn of Souls

BiZi

Legacy Member
Mja mijn bodje was dus met Gewone GBA, Maximum Velocity en SMB NES

Als ik die er af hou... 175 ecxl. voor alles, of 160 excl. alles zonder die zelda disc.

Stabby

Legacy Member
Sorry, das echt veel te weinig.

@Revoltie:

Eternal Darkness: Sanity's Requiem -> 15 incl
Mario Smash Football -> 12 incl
Tales of Symphonia -> 20 incl
Final Fantasy I + II: Dawn of Souls -> 12 incl

of alles voor 55 incl

BiZi

Legacy Member
ok no prob,

dan neem ik mario smash football voor 12 incl. (is het de versie die je apart kan kopen, of die met het cube pakket zat?)

mvg

Stabby

Legacy Member
Hij zat bij de Cube bundel maar ik zie niet in wat dat zou uitmaken?

BiZi

Legacy Member
Stabby zei:
Hij zat bij de Cube bundel maar ik zie niet in wat dat zou uitmaken?

gewoon titeltje op de cover :) maar das een pietluttigheid

PM uw gegevens maar, indien in orde.

mvg

BiZi

Legacy Member
80 incl voor

GB Player, Smash Football, Tales of Symph en de 4 DS games.

mvg


En eventueel: Wario Ware + Mario Golf + Mario Advance (indien alle 3 in topstaat en compleet) + 24 euro

Stabby

Legacy Member
Voor 30 euro zijn Wario Ware, Mario Golf en Mario Advance van u.

ReVoLtIe

Legacy Member
Mario Smash Football -> 12 incl
Tales of Symphonia -> 20 incl

Beide dan voor 30 incl?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan