Repeltje
Legacy Member
ik verkoop dus een witte DS lite met nog minstens een jaar garantie
(moet nog controleren hoelang de garantie nog loopt)
de consolo heeft geen schade en zeer weinig scharretjes
het toestel ziet er zo goed als nieuw uit
als de prijs mij niet bevalt behoud ik mij het recht ...
(moet nog controleren hoelang de garantie nog loopt)
de consolo heeft geen schade en zeer weinig scharretjes
het toestel ziet er zo goed als nieuw uit
als de prijs mij niet bevalt behoud ik mij het recht ...
, Verkocht?