tanktic
Legacy Member
hey, ik heb hier nog een zwarte DS lite liggen waar ik niet meer op speel en dus wil verkopen. Er zijn geen krassen op de schermen en hij werkt nog perfect.
-zit 1 GBA game bij pokémon sapphire.
jammer genoeg heb ik geen factuur.
En er zijn wat lichte krasjes op de buitenzijde.
-meeneemprijs 90€
-afhalen te gent (liefst niet via post dus)
-zit 1 GBA game bij pokémon sapphire.
jammer genoeg heb ik geen factuur.
En er zijn wat lichte krasjes op de buitenzijde.
-meeneemprijs 90€
-afhalen te gent (liefst niet via post dus)


