Archief - [DS] Console + 4 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

psycho_256

Legacy Member
IceMaN.* zei:
sorry alleen totaalpakket

denk dat je meer gaat kunne verkopen als je allaes apart verkoopt ze :) indien je apart zou willen verkopen grote intrese in de ds

Cerv.Be

Legacy Member
psycho_256 zei:
denk dat je meer gaat kunne verkopen als je allaes apart verkoopt ze :) indien je apart zou willen verkopen grote intrese in de ds

doe maar een bod dan :)

EvilTwin

Legacy Member
Mocht je van plan zijn om apart te verkopen : 50€ incl voor :

- Mario & Luigi: Partners in time
- 42 Spel Klassiekers
- Pokémon Ruby

Mario Kart heb ik al. Bovendien kan je volgens mij voor je DS en Mario Kart gemakkelijk wel de overige 100€ krijgen.

Laat maar iets weten.

Cerv.Be

Legacy Member
Eviltwin zei:
Mocht je van plan zijn om apart te verkopen : 50€ incl voor :

- Mario & Luigi: Partners in time
- 42 Spel Klassiekers
- Pokémon Ruby

Mario Kart heb ik al. Bovendien kan je volgens mij voor je DS en Mario Kart gemakkelijk wel de overige 100€ krijgen.

Laat maar iets weten.

deal als iemand men DS + mariokart koopt :)

totaalpakket heeft wel nog steeds voorrang

snot

Legacy Member
IceMaN.* zei:
deal als iemand men DS + mariokart koopt :)

totaalpakket heeft wel nog steeds voorrang

120euro incl indien geen dode pixels en in perfecte staat

Cerv.Be

Legacy Member
DS is zeer zelden gebruikt, + er is nog 1.4j garantie op.

maak er 120€ excl en ik sluit de thread nu af :)

Amarilys

Legacy Member
Kan ik nog boven bieden voor de spellen? In geval dat je ze nog niet verkocht hebt: €55 incl voor
- Mario & Luigi: Partners in time
- 42 Spel Klassiekers
- Pokémon Ruby
(Ook ik heb Mario Kart al, maar wel nog steeds interesse in de andere)

Cerv.Be

Legacy Member
Amarilys zei:
Kan ik nog boven bieden voor de spellen? In geval dat je ze nog niet verkocht hebt: €55 incl voor
- Mario & Luigi: Partners in time
- 42 Spel Klassiekers
- Pokémon Ruby
(Ook ik heb Mario Kart al, maar wel nog steeds interesse in de andere)

zolang het bod op de DS nog niet bevestigt is kunt ge op de overige 3 spellen blijven bieden.

dus; bod genoteerd :)

Drez

Legacy Member
als het hele pakket nog altijd voorang heeft wil ik er evt wel €150,- excl voor geven.

Cerv.Be

Legacy Member
Drez zei:
als het hele pakket nog altijd voorang heeft wil ik er evt wel €150,- excl voor geven.

sorry ik heb nu een totaalbod van 175€ :)

ik had gedacht dat het totaalpakket meer ging opbrengen, foutief dus

Repeltje

Legacy Member
120€ excl voor ds + mariokart!
als je afsluit stort ik vandaag nog

Repeltje

Legacy Member
ik vermoed dat de ds voor mij is?
wil je je gegevens pmen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan