McBr@in
Legacy Member
Ik verkoop een witte DS, is nu een 5-tal maanden oud. Moet het nog es checken opt factuur. Er zit dus nog garantie op. Is aangekocht in de Fnac in Gent.
Is in perfecte staat en wordt geleverd in doos met boekjes etc zoals ik hem heb aangekocht.
Voorts ook nog 2 spelletjes, brain-training + nintendo-dogs.
Ik denk aan een prijs van minimum 125 excl en meeneem van 150 excl voor het pakket.
Voorlopig verkoop ik niets appart.
Verzenden kan, maar enkel aangetekend en op kosten van koper.
Afhalen kan ook, te Aalst.
Is in perfecte staat en wordt geleverd in doos met boekjes etc zoals ik hem heb aangekocht.
Voorts ook nog 2 spelletjes, brain-training + nintendo-dogs.
Ik denk aan een prijs van minimum 125 excl en meeneem van 150 excl voor het pakket.
Voorlopig verkoop ik niets appart.
Verzenden kan, maar enkel aangetekend en op kosten van koper.
Afhalen kan ook, te Aalst.