Archief - [DS] Animal Crossing

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaGmA be

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop Animal Crossing: Wild World voor de Nintendo DS, het spelleke is nog in nieuwstaat amper 4 keer gespeeld!
boekje enzo is er dus ook nog bij :)

Bieden gebeurt Excl.

Grtz

MaGmA

hey69

Legacy Member
vraagje, mn vrouw zou graag die spel hebben, kunde da ook in het frans spelen?

hummel

Legacy Member
"die" spel? ik dacht dat gij toch tenminste nederlands kon spleken

H4ns //

Legacy Member
MaGmA be zei:
Hallo,

Ik verkoop Animal Crossing: Wild World voor de Nintendo DS, het spelleke is nog in nieuwstaat amper 4 keer gespeeld!
boekje enzo is er dus ook nog bij :)

Bieden gebeurt Excl.

best wel intresse
how about 15€ excl?


gelieve indien mogelijk (ook) te antwoorden via pm, want zit nu op werk en kan page hier niet bookmarken. Vrees dat ik het anders wel is zou kunnen vergeten tegen dat ik thuis ben :)

MaGmA be

Legacy Member
hey69 zei:
vraagje, mn vrouw zou graag die spel hebben, kunde da ook in het frans spelen?

@hey69: oui, bien sûr :D je kan dit spel dus ook in het frans spelen :D
@h4ns: genoteerd

hey69

Legacy Member
als alles ingame frans kan (en nie alleen de menu ;) ) dan bied ik 20exlcu.. kheb dan wel nog geen DS mor soit, age iemand met een DS te koop weet mag je die ook sturen

MaGmA be

Legacy Member
ik heb het net geprobeerd en het spel neemt gewoon de taal over die in uw ds is ingesteld dus ik heb da op frans gezet en heel het spel was in het frans ;)
dus het lukt ^^
bod is genoteerd ;)

MaGmA be

Legacy Member
ik sluit het vrijdag om 18u af , als er tegen dan geen andere biedingen zijn dan is het voor hey69

of

als er geen reactie meer komt dan sluit ik het vroeger af

MaGmA be

Legacy Member
bump3, het spel is van mn broer en hij zou er graag nog 25excl voor hebbe , nieuwprijs was 50 euro

MaGmA be

Legacy Member
@hey: 20excl is goed hoor maar hij zou graga 25excl willen maar als je dat niet ervoor over hebt is 20excl wel goed ;)

hey69

Legacy Member
sorry, ik ga me terugtrekken denk ik , heb u eenpm hiervoor gestuurd

H4ns //

Legacy Member
bod 25 € incl

pm me als je akkoord gaat voor verdere afhandeling.
Heb nog bod van 25 gedaan op animal crossing in andere thread, dus eerste waarbij ik positief antwoord heb wordt het :)


edit: normaal gezien deal in andere thread, dus bod is onder voorbehoud dat de andere, moest de andere deal niet door gaan...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan