Archief - Zalman Voedingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackfeather

Legacy Member
2 x ZM400B-APS 400W (np +/-90EUR)
Code:
This PSU has connections for everything that you would ever need. The main connectors include: 12v power connector, the mainboard connector, auxiliary connectors, peripheral connectors and FDD connectors. What sets this PSU apart from the competition is the fact that this PSU even has SATA connectors for new generation hard drives. This is unquestionably a bonus and an admirable feature. It is also a main marketing and selling point for Zalman, which they are taking full advantage of.


4 x ZM300B-APS 300W (np +/-40EUR)

Beide modellen hebben 2 SATA aansluitingen

Ik heb ze nog niet gevonden in België, zelf gebruik ik de 400W versie en ben er heel gelukkig van!

Deze voedingen zijn nieuw in originele ongeopende verpakking.

Ik had deze in een lot gekocht, maar de tijd om ze te benutten ontbreekt me :(

Voedingen kunnnen afgehaald worden, of verstuurd met kilopost: 7,40EUR verzending

De meeneemprijs voor wie ze allemaal neemt ga ik op 200EUR inclusief verzending zetten

Minimumprijzen voor de voedingen zijn:
300W: 25EUR exclusief verzending
400W: 45EUR exclusief verzending

Deze zijn ook te ruil met hardware zoals een high end graka op AGP,...

Bieden maar

Staat ook op lotverkopen

blackfeather

Legacy Member
Op lotverkopen is er beide voedingen van 400W al een bod van 45EUR exclusief verzending, een bod op het geheel heeft voorrang

Burdy

Legacy Member
Voor mij ook een 300W voor 25eur. Ik kom er zelf om. Eventueel kan ik er vanavond al omkomen (en cash betaald uiteraard ;) ).

blackfeather

Legacy Member
Beide boden zijn aanvaard :)
Blijven 4dagen staan dan ist voor u ;)
Als je ze direct wil dan kan je de meeneem bieden en dan kan je mij mailen om af te spreken ;)

[email protected]

Locatie sorry vergeten te vermelden:
9240 Zele
Oost-Vlaanderen

ibliss

Legacy Member
voor mij ook een van 300w voor 25 bitte...
opsturen toch maar

blackfeather

Legacy Member
Blijft ook nog 4 dagen staan, nog 1 300W zonder bod, de rest heeft allemaal het beginbod, meeneembod voor de 400watters staat op 75EUR inclu verzending, voor de 300Watters ga ik het op 40EUR inclusief zetten

Dus:
400W DaRkMaN_FX @ lv 45EUR einde 23-03-2006 20u
400W Wanne Agten @ lv 45EUR einde 24-03-2006 20u
300W xtension @ tng 25EUR einde 26-03-2006 20u
300W Burdy @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W ibliss @tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W niets

Box

Legacy Member
Doe mij ook maar een 300W. 25€ excl, ik neem aan dat verzending mogelijk is?

blackfeather

Legacy Member
Verzending is mogelijk hierbij zijn dus alle voedingen bij het beginbod
7,40EUR is de prijs per verzending van 1 voeding => meeneemprijs verschilt dus maar 7,60EUR van minimum

blackfeather

Legacy Member
*update*
400W DaRkMaN_FX @ lv 45EUR einde 23-03-2006 20u
400W Wanne Agten @ lv 45EUR einde 24-03-2006 20u
300W xtension @ tng 25EUR einde 26-03-2006 20u
300W Burdy @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W ibliss @tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W Box @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u

blackfeather

Legacy Member
*update*
400W Wanne Agten @ lv 45EUR einde 24-03-2006 20u
300W xtension @ tng 25EUR einde 26-03-2006 20u
300W Burdy @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W ibliss @tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W Box @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u

Box

Legacy Member
Oke, maak van mijn bod dan maar 35 incl, kwestie van het mooi afgerond te houden ;)

blackfeather

Legacy Member
Dat is mooi van je maar dat is de meeneem nog niet eh ;)
Meeneem is 40EUR, minimum 25EUR
Minimum + verzending is 32,40EUR, dus 7,60EUR minder dan meeneem ;)

Maar ik noteer natuurlijk graag 35EUR incl

Iemand vant forum hier heeft een 300W aan de meeneem genomen, ik weet niet wie maar kheb er mail en adres van, hij ging dat hier ook posten

Burdy

Legacy Member
Ik bied ook meeneem: 32,60 euro afgehaald. Mail me voor afhandeling: burdy at pandora punt be

blackfeather

Legacy Member
Ik zou het makkelijker vinden dat jullie mailen: de reden dat mijn mail adres er staat is dat ik isp probs heb en dus maar 10% van de tijd op tng kan :s

Dus: [email protected]

blackfeather

Legacy Member
niemand die meeneem op die 400W bied?
75EUR inclusief verzending voor een fantastische voeding?
45EUR exclusief is toch echt wel weinig eh

blackfeather

Legacy Member
En de 2de en laatste 400W is ook weg...
xtension en burdy hebben beide meeneemprijs geboden op een 300W

Dus

300W ibliss @tng 25EUR einde 27-03-2006 20u
300W Box @ tng 25EUR einde 27-03-2006 20u

blackfeather

Legacy Member
niemand nog interesse?

Vanavond lopen ze af en dan zijn ze op!

Dus bieden maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan