PapaGanz
Legacy Member
Ik verkoop mijn 3.5jaar oude case.
Ze heeft altijd al goed gewerkt en koelt heel goed (7 koelers, waarvan 4 instelbaar).
Er zijn gebruikssporen aan en de I/O-bracket heb ik niet meer.
Je krijgt er ook een Sweex 650W voeding bij
Je krijgt hetgene wat je ziet op de foto's, niets meer, niets minder.
Er is ook 1 molex connector "kapot" (de koperdraad is eruit, valt wel te maken zeker?) en er hangt nog wat stof aan de fans en de case.
http://users.telenet.be/psycron/upload/case/
Liefst afhalen want zoiets opsturen met de post zie ik mij nog niet doen !
Specs: http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/v2000a.htm
Ze heeft altijd al goed gewerkt en koelt heel goed (7 koelers, waarvan 4 instelbaar).
Er zijn gebruikssporen aan en de I/O-bracket heb ik niet meer.
Je krijgt er ook een Sweex 650W voeding bij
Je krijgt hetgene wat je ziet op de foto's, niets meer, niets minder.
Er is ook 1 molex connector "kapot" (de koperdraad is eruit, valt wel te maken zeker?) en er hangt nog wat stof aan de fans en de case.
http://users.telenet.be/psycron/upload/case/
Liefst afhalen want zoiets opsturen met de post zie ik mij nog niet doen !
Specs: http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/v2000a.htm

).