Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik noteer bij deze dat een bod onder voorbehoud dat genoteerd wordt door verkoper wordt beschouwd als een bindend bod. Voor de toekomst dan wel. Voor de rest blijven mijn afspraken met nerioguykes uiteraard geldig.Art zei:Nerioguykes was wel eerst met zen bod en het was aanvaard door de verkoper.
De eerstvolgende bieder had dus meer moeten bieden en niet hetzelfde bedrag.
Als nerioguykes de cpu niet krijg mag hij een negatief punt geven.
sure, maar bij deze heb ik de grootste bedenkingen bij het niet gevraagde optreden van Art. Bij deze is ondertussen een klacht vertrokken. Voor de rest blijft hetgeen ik al heb gepost.Amadeke zei:Heren, ik ben blij dat jullie er onderling uitkomen, maar een bij een bod onder voorbehoud hoort een genoteerd onder voorbehoud (welk ik mss had moeten vermelden), als iemand anders dan een "concreet" voorstel doet krijgt dit voor mij voorrang.
Dit is hoe ik het zag.
Het was absoluut niet mijn bedoeling iemand te bevoor- of te benadelen.
Amadeke zei:Ik heb nog 1 spiksplinternieuwe X2 4200 voor socket 939 te koop.
Meeneemprijs: 70 euro inclusief verzending binnen België
Onder die prijs bieden heeft geen zin![]()
Indien niet weg op zaterdag om 20.00 gaat hij naar Ebay
hij heeft het genoteerd.Art zei:Een bod onder voorhoud is een bod dat je niet moet aanvaarden als verkoper als die geboden word.
Nu heeft de verkoper dit in dit geval wel aanvaard.
genoteerd is genoteerd, aanvaard is aanvaard. Ik vraag me iegenlijk af wat je hier komt doen temeer daar we al een compomis hadden? Een toegeving van mijnentweege of zint je dat niet? Moet ik je eens een ander thread gaan posten waar wat hetgeen genoemd wordt 'decenty' ook verre van zoek is, je vraag het me maar ik post die wel hoor.Art zei:Niet genoteerd = niet aanvaard
Genoteerd = aanvaard
Dit duidelijk te zien op het eerste bod hier al gezet in de thread.