Archief - X2 3800+ | MSI K8N Diamond | 4GB DDR 400 | varia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KinGleR

Legacy Member
EEps,

Aanbieding van de dag:

*** AMD X2 3800+ s939 + boxed cooler 50€
*** MSI K8N Diamond s939 SOLD TO AMADEKE

*** Thermalright XP-90C + uberstille 90mm fan (UV volgens mij) vr s478 of s939 25€

*** 2x 1024MB DDR400 Corsair XMS matched pair 2-3-3-6 (zwarte heatspreaders) 125€
*** 4x 512MB DDR400 25€/latje of 80€ vr alle 4
- takeMS cl 2.5
- Kingston cl ???
*** voeding TechSolo NCP-550W met 20A op +12V hoogste bod

FACTUUR IS VAN NIETS NOG AANWEZIG!! ram heeft wel lifetime warrenty!!

Regels:

*** aangegeven prijzen zijn meeneemprijzen. lager bieden mag, maar tracht het redelijk te houden. (25€ vr cpu is belachelijk, so don't even
think about it ;) )
*** Liefst afhalen, of leveren in regio oost en west vlaanderen mits vergoeding uiteraard.
*** Afhalen heeft voorrang op leveren/zenden

KinGleR

Legacy Member
@ Amadeke: ik voeg u toe op msn

@ nerio: genoteerd, maar niet genoeg, kheb single cores zien gaan vr 45...

@ tommi: NOT noted

Benjy

Legacy Member
ik bied op de AMD X2 3800 40 €
ik ben van beernem, dus ik kan het gelijk waneer afhalen :)
zijn er heatspreaders op de ram latjes van 512 MB?

Benjy

KinGleR

Legacy Member
Benjy zei:
ik bied op de AMD X2 3800 40 €
ik ben van beernem, dus ik kan het gelijk waneer afhalen :)
zijn er heatspreaders op de ram latjes van 512 MB?

Benjy

mja ik vind het nog te weinig sry. Op de latjes van 512mb zijn geen heatspreaders.

oufti zei:
ben jij zeker?

Hoezo ben je zeker? Ik heb een deal met amedeke, volgende week dinsdag komt hij erom. mocht hij afvallen laat ik het u wel weten?

oufti

Legacy Member
KinGleR zei:
mja ik vind het nog te weinig sry. Op de latjes van 512mb zijn geen heatspreaders.



Hoezo ben je zeker? Ik heb een deal met amedeke, volgende week dinsdag komt hij erom. mocht hij afvallen laat ik het u wel weten?


ok geen probleem hoor

downside

Legacy Member
Bod van 80 op 2x 1024MB DDR400 Corsair XMS matched pair 2-3-3-6

Fartman

Legacy Member
welke aansluitingen heeft die voeding? is het 1 waar je de aansluitingen kunt loskoppelen?

KinGleR

Legacy Member
downside zei:
Bod van 80 op 2x 1024MB DDR400 Corsair XMS matched pair 2-3-3-6

genoteerd, had toch graag 100€ vr gekregen, kost 210 nieuw bij tones.

Fartman zei:
welke aansluitingen heeft die voeding? is het 1 waar je de aansluitingen kunt loskoppelen?

volgens de site:

connectors: 6x MOLEX, 2x FLOPPY 1x ATX (2.2), 1x PCI-E, 1xP4, 2x SATA
Op de site staat ook dat de connectoren afneembaar zijn, ik zal dit vnv controleren of dit klopt.

KinGleR

Legacy Member
zondag 18 november, tenzij er meeneemprijs geboden wordt, dan mag de persoon direct om het pakje komen.

Benjy

Legacy Member
50 € op de prosesser dan :)

ik kan het komen afhalen in aalter

Benjy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan