^[thc]Kenny
Legacy Member
Hi peeps
Ik verkoop dus m'n accountje van WoW, heb er op 19 maart 2006 een nieuwe gamecard voor gebruikt dus je kan nog bijna 2 volle maanden verder.
Account wordt samen met de volledige box (cd's & boekje) verstuurd!
Zal hier alvast enkele chars opzetten:
60 pala met epic mount en epic gear
40 mage
30 rogue
en nog andere low lvl's 1-20
+-1500 gold
Reden van verkoop: ben het spel beu, en ga me terug op cod1 & cod2 storten in m'n vrije tijd
Doe een deftig bod en als het me aanstaat laat ik wel iets weten.
Geen PM plz
greetz
Ik verkoop dus m'n accountje van WoW, heb er op 19 maart 2006 een nieuwe gamecard voor gebruikt dus je kan nog bijna 2 volle maanden verder.
Account wordt samen met de volledige box (cd's & boekje) verstuurd!
Zal hier alvast enkele chars opzetten:
60 pala met epic mount en epic gear
40 mage
30 rogue
en nog andere low lvl's 1-20

+-1500 gold
Reden van verkoop: ben het spel beu, en ga me terug op cod1 & cod2 storten in m'n vrije tijd

Doe een deftig bod en als het me aanstaat laat ik wel iets weten.
Geen PM plz
greetz