Archief - World in conflict pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boy1308

Legacy Member
Gewonnen op Stu Bru

Bevat: Game (sealed)
Russische vlag
en een blauwe sweater maat M , maar ga deze houden denk ik :)

min prijs 40 eur excl

Firedwarf

Legacy Member
kan der ook onder geboden worden want vind da wel veel geld voor slechts een vlag en het spel ( dat hier vlot tegen 25 euro de toonbank overvliegt)
wat voor vlag is het? De hedendaagse russische of een communistische?

mythe

Legacy Member
Firedwarf zei:
kan der ook onder geboden worden want vind da wel veel geld voor slechts een vlag en het spel ( dat hier vlot tegen 25 euro de toonbank overvliegt)
wat voor vlag is het? De hedendaagse russische of een communistische?
Wil nu geen commentaar geven. Maar Zijn prijs is toch niet overdreven. Het spel is nog nieuw en een vlag kost gauw rond de 40 euro extra.

Firedwarf

Legacy Member
euhm vlaggen kosten 6 euro ( in de carnavalswinkel bij carnaval toch)
Komt erbij dat je nieuw voor het spel 40 euro betaald
dit spel is volgens mij niet nieuw
dus dan ligt de prijs te hoog

Snap ook niet het volgende: Game Sealed, ma je gaat wel de sweatertrui derbij houden? Zat die dan nie in het game of heb je het game dan toch open gedaan?

mythe

Legacy Member
Firedwarf zei:
euhm vlaggen kosten 6 euro ( in de carnavalswinkel bij carnaval toch)
Komt erbij dat je nieuw voor het spel 40 euro betaald
dit spel is volgens mij niet nieuw
dus dan ligt de prijs te hoog

Snap ook niet het volgende: Game Sealed, ma je gaat wel de sweatertrui derbij houden? Zat die dan nie in het game of heb je het game dan toch open gedaan?
Mjah, wilt niet zeggen dat hij het spel zelf uit het plastiek heeft gehaald.
Maar in het geval dat ik niet wist dat vlaggen zo goedkoop waren is het idd aan de iets duurderdere kant.

Dan zou 30-35 een goede prijs zijn.

boy1308

Legacy Member
ten eerste is het een Sovjet vlag eigenlijk, vd jaren 80
het spel is gesealed, nog nie open gedaan en kost toch min 45 eur in winkel
heb deze gewonnen bij Stu Bru, alles stak in kartonnen doos, dus hou ik alleen wa ik echt kan gebruiken.

Heb gewoon ni echt de tijd meer om het spel te spelen

Firedwarf

Legacy Member
wil der wel 25 euro voor bieden :) om het hier op gang te trekken

boy1308

Legacy Member
deal, en ja deze hou ik, is handig voor de winter :)

pm voor afronden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan