Archief - witte macbook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
Hallo allemaal,

bij deze zet ik de macbook van mijn vriendin te koop, eerst en vooral als reden; hebben meer ram en meer geheugen nodig.

hij is op 27oktober aangekocht en er zit dus nog enkele weken garantie op, deze garantie is uitbreidbaar met 2jaar dmv het apple careplan, laptop heeft onlangs een nieuw toetsenbord gekregen omdat de muis niet goed meer werkt.

Het gaat dus om
1,83 Ghz core duo
1 GB ram
Is in zeer goede staat
Batterij is gaat nog zoals nieuw.

Als extras krijgt u;
Parallells serial twv 70€ (legaal dus) voor windows xp virtueel gelijktijdig met mac os x te draaien
Een sleeve twv 40€, de touchcano second skin is dit meen ik, deze beschermd zeer goed!

Fotos mogelijk

de prijs;

meeneemprijs 800€

alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
Voor 800€ (niet extra he ;)) wil ik hem ook tot bij jou brengen
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt

MVG Stijn

fromalk

Legacy Member
Staat genoteerd.

K ga er nog its aan toevoegen;
de gene die hem koopt krijgt er gratis nog een exemplaar van leopard (het nieuwste OS) bij zodra ik hem binnen heb! Dit twv 120€ !!!

MVG Stijn

Vyste

Legacy Member
Bedoel je dat er iets mis is met het touchgedeelte van de muis op de laptop? Zoja wat

fromalk

Legacy Member
De muis klikte niet meer goed, daarom is de topcase vervangen, dit is 1 geheel en het bespaard apple dus werk. Het toetsenbord is nu ookvan de nieuwe generatie (softkeys) en de muis is weer 100% nieuw, dit bestaande euvel is dus helemaal van de baan.

Overigens zit er nog garantie op, je kan hem dus nog verlengen met een apple care plan wat ik zeker aanraad.

Overigens stuur ik je het nieuste os nog op zodra ik het binnen heb, dit alleen al kost normalitier 120€!

MVG Stijn (weg tot 15uur)

Vyste

Legacy Member
Is deze in geheugen uitbreidbaar tot 2GB? Zo ja bod van 560 euro.

fromalk

Legacy Member
ja er zitten 2 sloten in die uitbreidbaar zijn tot 3gb meen k k (2gb + 1gb) dus 2*1gb zal geen enkel probleem zijn.

bod staat genoteerd

Reddyfreddy

Legacy Member
Zit de aankoopfactuur er nog bij ?
Wanneer sluit je af ?

danku

fromalk

Legacy Member
aankoopfactuur zit er nog bij, de doos, met de orginele beschermhulzen etc ook nog allemaal. Ik ben net bij mijn vriendin geweest en heb hem daar nog eens helemaal bekeken.

er zitten 2 kleine krasjes op die af en toe zichtbaar zijn op de bovenkant. De rest is echt perfect in orde, geen krassen op het scherm. Voor die krasjes aan de bovenkant, k ga hem eens proper maken, indien gewenst kan k bij mijn service center vragen achter een product om hem te semiliseren zogezegd.

Een echte afsluitdatum heb k niet, k schat dinsdag. 600€ neem k alvast aan als bod en als er geen nieuwe boden meer komen doe k hem daar ook wel voor weg. De meeneemprijs blijft nu nog even 800€ zeker gezien de extra's die ik er nu nog bij doe (leopard etc). Maar k had er toch nog graag net iets meer voor gehad 700-750€ daarom laat ik het nog even open staan

MVG Stijn

fromalk

Legacy Member
Reeds meerdere malen de vraag naar garantie gehad;

deze is nog onder garantie, het aankoopbewijs zit erbij (27/10/06).

De adapter is nog geen maand oud, de onze zijn we op vakantie vergeten en k heb dus een nieuwe gekocht.

Indien hij voor woensdag verkocht wordt krijgt de koper er niet alleen de serial van parallells bij maar ook die van parallells v3 (de meest recente dus)

Hoogste bod staat overigens op 610€ @ vijste
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan