Archief - Witte Macbook (13,3") + toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metalsweetness

Legacy Member
Omwille van aankoop van nieuw toestel met windows vista, verkoop ik mijn 1jaar oude witte macbook (aankoopprijs 1050 euro zonder extra's).

Specificaties:

13,3" breedbeeldscherm met een resolutie van 1280x800
Intel Core Duo 1.83Ghz
1024MB (2x512) RAM (upgrade van 2x 256MB) die er ook bijzitten, die je dus apart kan verkopen!
60Gb harde schijf
iSight Camera
SLot loading Combo Drive
Firewire Poort
2 USB
Airport Extreme
Bluethooth
Mac OS X
Apple afstandsbediening

Extra's:
Apple Mighty Mouse, nieuw exemplaar, aankoop op 07/09/07 met factuur (45 euro, aankoop bij HCW Mechelen
LaRobe Sleeve (zwart-wit) Info & Foto nieuwprijs: 24.95€
Office for MAC, originele box, teacher & student editie, Nieuwprijs: 179 euro INFO



Vraagprijs voor het totale pakket: 800 euro Meeneemprijs, wat gezien de extra's een koopje is! Geen belachelijke boden aub.

Af te halen te londerzeel of zemst, of mechelen station.

Teemto

Legacy Member
Indien in goede staat, geen krassen enz. en met originele factuur en indien er Tiger op staat alvast een bod van 600€.
Kan je wat foto's maken?

metalsweetness

Legacy Member
Voor 600 euro gaat hij niet weg, enige gebruikssporen maar zeker geen echte krassen. Factuur heb ik niet meer. Foto's komen nog!!

Oblivion

Legacy Member
heb misschien interesse, maar zou graag toch enkele foto's zien, zeker van de gebruikssporen...

hoe is het met de batterijduur gesteld?

ben zelf van zemst

metalsweetness

Legacy Member
Batterijduur is zeker inorde! Werd bijna altijd op netstroom gebruikt.
Foto's komen in de loop van de dag.

Reddyfreddy

Legacy Member
Jammer dat de factuur ontbreekt ... Er zit dus ook geen garantie meer op ? Of wel ?

metalsweetness

Legacy Member
Normaal is er nog garantie op ja, maar dan zal ik het factuur eens moeten zoeken. Volgens mij is de laptop ook geregistreerd via Apple, dus eigenlijk is er nog garantie op.

Reddyfreddy

Legacy Member
metalsweetness zei:
Normaal is er nog garantie op ja, maar dan zal ik het factuur eens moeten zoeken. Volgens mij is de laptop ook geregistreerd via Apple, dus eigenlijk is er nog garantie op.

Indien je dat eens zou willen opzoeken. Zou hier graag zekerheid over hebben.

metalsweetness

Legacy Member
Ik heb zojuist het factuur gevonden, hij is aangekocht op 07/10/2006!

kloon

Legacy Member
bangelijk draagbare laptop voor ne schone prijs
ik zou hem zo wille wissel met mijn mac minni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan