Archief - Windows XP Home NL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smason

Legacy Member
Officiele originele Windows XP Home editie NL te koop.

Meeneemprijs: 40 euro incl prior verzending.

maatje

Legacy Member
lol zo duur

ne update versie van Win XP Home Service Pack 2 kostte mij zelfs 40 euro

smason

Legacy Member
dan make we er 40 inc van e

trouwens, gij hebt ne UPDATE pipo, dees is wel ne ganse e :p

en SP2 is gratis te downloaden

Ozymandias

Legacy Member
welke versie is dat? Full, update of OEM? OEM licenties mogen alleen verkocht worden met de pc waarbij ze zijn aangekocht; en microsoft aanvaardt geen activaties op andere moederborden meer (sinds begin deze week) .

smason

Legacy Member
(sinds begin deze week) ?

dat ze bij M$ afbollen, toen ik deze had gekocht was dat nog niet het geval

gekocht nà aankoop (oude,vorige) PC, dus niet gelijktijdig

edit: trouwens, ff naar M$ bellen, en ze geven je een activatiecode..

sarnath

Legacy Member
Ozymandias zei:
welke versie is dat? Full, update of OEM? OEM licenties mogen alleen verkocht worden met de pc waarbij ze zijn aangekocht; en microsoft aanvaardt geen activaties op andere moederborden meer (sinds begin deze week) .
Dit mag wel, ken genoeg mensen die dit al gedaan hebben indien je probs ondervind bel je gewoon even en ze helpen je verder.
@maatje, jouw post slaat gewoonweg nergens op.

faselna

Legacy Member
Linckxs zei:
Dit mag wel, ken genoeg mensen die dit al gedaan hebben indien je probs ondervind bel je gewoon even en ze helpen je verder.
@maatje, jouw post slaat gewoonweg nergens op.


Gewoon ff bellen ????

Hmmm bel al drie x en het is nog niet in orde of je moet misschien geluk hebben zeker bij M$

smason

Legacy Member
worldservice7 zei:
Da bellen is echt klote...

Wat draagt deze post nu bij? Enige onderbouwing?

Ik heb het al een paar keer gedaan met Win XP Home, ze vragen gewoon je Product Key, en dan krijg je een activatiecode (ofzoiets, het is al langer geleden).

worldservice7

Legacy Member
Zal u eens uitleggen wat dit bijdraagt

Ge stelt het te simpel voor, ge belt een paar keer, ze helpen u, het gaat nog nie, ge belt dan nog eens, dan helpen ze u weer en dan gaat het nog nie. Uiteindelijk ben je veel geld kwijt (want de gratis lijn werkt niet altijd) en ist nog niet actie. dat wil ik bijdragen....

smason

Legacy Member
worldservice7 zei:
Zal u eens uitleggen wat dit bijdraagt

Ge stelt het te simpel voor, ge belt een paar keer, ze helpen u, het gaat nog nie, ge belt dan nog eens, dan helpen ze u weer en dan gaat het nog nie. Uiteindelijk ben je veel geld kwijt (want de gratis lijn werkt niet altijd) en ist nog niet actie. dat wil ik bijdragen....

ik stel het niet alleen simpel voor, het IS gewoon ook simpel, en stop de offtopic aub, ge hebt u punt duidelijk gemaakt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan