Yargo
Legacy Member
Hey,
Daar 500GB in mijn mediacenter een beetje krap wordt, heb ik beslist om een 1TB te kopen. Daarom zou ik graag mijn huidige WD WD5000YS verkopen.
Aankoopdatum is 16/03/2007. Hij heeft altijd in mijn mediacenter gewerkt ( niet 24/24 ), en zit er nog steeds in trouwens, tot de dag van verkoop
.
Graag had ik er minstens nog 90€ voor gekregen. Bieden vanaf 90€ dus.
Ik heb de factuur nog. Er zit 5 jaar garantie op.
Meer Info: http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102664
Daar 500GB in mijn mediacenter een beetje krap wordt, heb ik beslist om een 1TB te kopen. Daarom zou ik graag mijn huidige WD WD5000YS verkopen.
Aankoopdatum is 16/03/2007. Hij heeft altijd in mijn mediacenter gewerkt ( niet 24/24 ), en zit er nog steeds in trouwens, tot de dag van verkoop
.Graag had ik er minstens nog 90€ voor gekregen. Bieden vanaf 90€ dus.
Ik heb de factuur nog. Er zit 5 jaar garantie op.
Meer Info: http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102664
.