Archief - WD Raptor 740GD 74Gb (10.000/150) 8Mb buffer S-ATA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Dus te koop :

WD Raptor 740GD 74Gb (10.000/150) 8Mb buffer S-ATA

img0001.jpg


Gekocht hier bij Loveno, is 10 maand oud en in perfecte staat. Reden verkoop :Heb nog 2 van die super deluxe schijfjes liggen die ik nog gebruik.

Nieuwprijs hier bij loveno : 205€

Meer info :

http://www.loveno.be/product/5045

Ouderdom : gekocht bij Loveno 11/02/2005 dus nog 2 maand garantie bij Loveno zelf.

Met factuur natuurlijk.

Woonachtig 3320 Hoegaarden

Liefst afgehaald

Minimumprijs : 150€

Staat ook te koop op :

http://forum.loveno.be/showthread.php?p=186271#post186271
https://www.beyondgaming.be/forums
http://www.lotverkopen.be/viewtopic.php?p=12930#12930
http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=355961#355961

RpR

Legacy Member
Sorry voor de opmerking maar normaal komen die disks met 3 jaar garantie...

Icebeice

Legacy Member
Geen probleem hoor, ik denk dat loveno 1 jaar geeft en dan nog eens 2jaar onsite garantie.

Kan ook zijn dat ik mis ben en ze langer garantie geven.


Dit staat bij loveno bij garantie :

8. Garantievoorwaarden:

Op alle computeronderdelen geldt steeds de zogenaamde fabrieksgarantie, d.w.z. de garantie verstrekt door de producent van het onderdeel. Deze garantie is steeds onafhankelijk van de winkel waar u de onderdelen koopt, en is wereldwijd in principe hetzelfde. U kan deze termijn nagaan op de site van de fabrikant, of navragen bij ons.

In véél gevallen is het verplicht om het defecte item terug te brengen in de originele verpakking! Gooi dus nooit uw originele verpakking weg maar hou deze bij. Sommige merken weigeren simpelweg een defect onderdeel te vervangen wanneer dit niet in de originele verpakking teruggestuurd wordt. Het is dus niet zo dat wij als winkel daar moeilijk over willen doen.

Standaard is dit in de meeste gevallen 1 jaar carry-in garantie. Sommige onderdelen hebben een uitgebreidere garantie (bv. 3 jaar on-site garantie op de meeste monitoren, geheugen met 10 jaar garantie, moederborden of beeldkaarten met 2 of 3 jaar garantie, enz. ...).

Carry-in wil zeggen dat u het defecte onderdeel aan ons bezorgt, waarna wij dit terugsturen naar onze leverancier, die ons op zijn beurt een nieuw of hersteld exemplaar terugbezorgt. De wachttijd hierop varieert sterk van product tot product. Wij doen steeds ons uiterste best dit zo snel mogelijk te laten gebeuren, waarbij wij u in sommige gevallen ook reeds zelf een nieuw exemplaar bezorgen, of u tijdelijk uit de nood kunnen helpen met een vervang-component. Dit is echter niet de regel maar een bijkomende service die wij u in bepaalde gevallen kunnen aanbieden!

Voor componenten met een aankoopprijs lager dan € 25.00 geldt in principe 14 dagen omruilgarantie bij defect.

Wanneer u bij ons een computersysteem op maat laat samenstellen, dan krijgt u van ons ook steeds extra 1 jaar garantie op werkuren. In geval van hardware problemen of een mogelijk defect, kan u de pc bij ons binnen brengen en dan kijken we deze na zonder extra kosten. Let op: het gaat hier om gratis nazicht en/of herstelling bij hardware-problemen van componenten bij ons aangekocht. Software problemen of virussen vallen niet onder deze garantie op werkuren, evenals fysieke schade toegebracht door de gebruiker, die niet door de garantie van de fabrikant gedekt wordt.

Mocht u nog vragen hebben, raadpleeg dan zeker onze F.A.Q (Frequently Asked Questions - een lijst met de meest gestelde vragen en het antwoord hierop), stuur een mailtje naar [email protected] of bel even!

Ow_jeih

Legacy Member
RpR zei:
Sorry voor de opmerking maar normaal komen die disks met 3 jaar garantie...
kerel, informeer uweigen eerst voor ge foute info begint te verspreiden
Raptors zijn WD Enterprise Disks -> 5 jaar garantie!!!

Tot die Enterprise Reeks behoren ook WD RE schijven (Raid Editions)

Natuurlijk geeft de 'winkel' waar ge het nieuw koopt maar 2 jaar garantie (verplichte consumentengarantie), maar voor de overige 3 jaar kunt ge gewoon rechtstreeks RMA aanmaken op de WD site en opsturen naar hun.

Icebeice

Legacy Member
140€ geboden op Tones. En er is blijkbaar nog veel garantie op.

Dit is de SN : WMAKE1679163

Icebeice

Legacy Member
Bod zeker genoteerd. Ik sluit deze avond af.

Kan jij deze zelf komen halen in 3320 Hoegaarden?

No Fun At All

Legacy Member
sry voor ot maar wat is er nu net speciaal aan deze hd ? ik bedoel , het is maar 74 Gb ?
is hij sneller of duurzamer ofzo ?

just to know ;)

Icebeice

Legacy Member
Tuurlijk zijn dit 1 van de betere HD's. 10.000 RPM schijven en kwalitatief zeer sterk, en de prijs is er ook naar.

160€ inc geboden op tones, bij deze sluit ik af, denk dat er niemand hoger gaat bieden.

Shijf is dus verkocht op Tones.

WiD26

Legacy Member
Icebeice zei:
Bod zeker genoteerd. Ik sluit deze avond af.

Kan jij deze zelf komen halen in 3320 Hoegaarden?

Sorry voor het late antwoord ik had nacht dienst :)
Hoger dan 160€ had ik toch niet gegaan.

Grtz!

Frank112

Legacy Member
waarom zou je daar niet kunnen bestellen dan?


perfect systems uit het lijstje zit in BE en daar kost ie maar 177.. gloednieuw..

Psychodweep

Legacy Member
Frank112 zei:
waarom zou je daar niet kunnen bestellen dan?


perfect systems uit het lijstje zit in BE en daar kost ie maar 177.. gloednieuw..

Het is niet omdat je een .be site hebt dat je winkel ook belgisch is he... perfect systems is nog steeds een shop die in nederland ligt.

*edit*
close deze topic plz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan