Archief - watercooling + ocz pc3700 + logitech mx700 + powertip schermpjes (5)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
2/ OCZ pc3700 DDR1 gold high end memory
=> link
=> => http://users.skynet.be/benwake/ocz.JPG

3/ logitech mx700 muis
=> redelijk gebruikt geweest zoals op de foto te zien is maar mag weg voor prijske, geen prijs in gedachten
=> http://users.skynet.be/benwake/logitech.JPG

4/ Powertip etc karakter/lcd schermpjes
=> parallel kabel, klaar om schermpje te maken
van links naar rechts, boven naar onder:
=> reeds gemaakte powertip pc1602l + plaat om in 5.25" + ...
=> grafisch az displays AGM1264f
=> karakter met blauw backlight az displays acm2004d
=> karakter display 4*duust nanya plastics M028G
=> gloednieuw met plastiekje rode backlight cfah2004a-rgb
=> http://users.skynet.be/benwake/schermpjes.JPG

bon bieden maar, niet te belachelijk ook niet want ik denk vanavond te laten afsluiten

swuis

Legacy Member
kvin et eigenlijk maar zever. kbedoel biedingen gebeuren in de thread zelf, niet via PM. dan kunnen ANDEREN ook nog beter bieden. Wat hier dus niet het geval was.

Ik was nl ook geintresseerd. maar heb de kans niet gekregen om over te bieden.

kibo

Legacy Member
swuis zei:
80 om te beginnen op de watercooling set int geheel, voor den boel op gang te trekken.

Vochtig zei:
100 Euro @ watercooling set

benwake zei:
heb je je logitech nog btw ? Eventuele interesse in ruil zonder opleg aan beide kanten?

swuis zei:
kvin et eigenlijk maar zever. kbedoel biedingen gebeuren in de thread zelf, niet via PM. dan kunnen ANDEREN ook nog beter bieden. Wat hier dus niet het geval was.

Ik was nl ook geintresseerd. maar heb de kans niet gekregen om over te bieden.

Hetgeen ik hier kan lezen zijn de biedingen in thread zelf gezet.
Maar uw laatste bod is lager dan dat van vochtig,en er was toch heel wat tijd voor erover te gaan,
en wss had ts meer interesse in een ruil.

@ ts mss in het vervolg toch alles via thread laten gaan en minder via pm.

swuis

Legacy Member
@ kibo.

msschn de hele thread niet gelezen, maar nadat hij een hoger bod had uitgebracht had hij afgehaakt,waarbij ik dus weer het hoogste had

maja soit.

Vochtig zei:
Nah laat mr zitten :) Kga is kijken bij Alphacool :) Toch nog succes :)

benwake

Legacy Member
Ik geef eerlijk toe dat ik de thread niet up to date heb gehouden ivm deal met vochtig, maar sinds 15-11-2007, 16:48 had ik geen enkel nieuws meer gehad van swuis, wat niet het geval van vochtig was, dus ben ik op zijn offer ingegaan.
My bad

swuis

Legacy Member
ja maar de 16/11 om 11.50 was de deal closed. Mensen gaan soms ook naar school, en kunnen dus niet zomaar effe een thread in de gaten gaan houden, Vooral als de hoogste bieder de 15/11 had afgehaakt.

Nuja soit. past is past. Succes nog met de verdere verkoop

mvg

benwake

Legacy Member
swuis zei:
ja maar de 16/11 om 11.50 was de deal closed. Mensen gaan soms ook naar school, en kunnen dus niet zomaar effe een thread in de gaten gaan houden, Vooral als de hoogste bieder de 15/11 had afgehaakt.

Nuja soit. past is past. Succes nog met de verdere verkoop

mvg

mijn excuses dan, kzal er int vervolg op letten !
thread mag geclosed worden :)
thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan