deluc
Legacy Member
alle voor de rappe mannen
een mobotje atx all in one
celeron 466 64 mb geheugen
mobo ms 6178 ver1.1 http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/MS-6178/
sound en vga on board
blijft open staan tot morgen middag
word afgehaald in oudenaarde
en als in mijn goede bui zit krijgde er nog eens tezelfde mobotje bij die ook nog perfect werkt en een case voor dat in te gooien ook
ik begin zelf met een bod van 1€
wie doet beter
enekl opbieden per euro aub
dan zal tzeker niet te duur gaan he
en omdade gunbder het zijt doek er nog een lan kaart bij en interne modem ook
dus da word een topsysteempke cvoor geen geld
en doe uw best tot morgenmiddag 12u
kheb eens gekeken en tzit nog een floppy en cdrom 48* in ook ,dus das nog eens 2,5€erbij
dus case,2*mobo,floppy ,cdrom,lan,modem.......
een mobotje atx all in one
celeron 466 64 mb geheugen
mobo ms 6178 ver1.1 http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/MS-6178/
sound en vga on board
blijft open staan tot morgen middag
word afgehaald in oudenaarde
en als in mijn goede bui zit krijgde er nog eens tezelfde mobotje bij die ook nog perfect werkt en een case voor dat in te gooien ook
ik begin zelf met een bod van 1€
wie doet beter
enekl opbieden per euro aub
dan zal tzeker niet te duur gaan he
en omdade gunbder het zijt doek er nog een lan kaart bij en interne modem ook
dus da word een topsysteempke cvoor geen geld
en doe uw best tot morgenmiddag 12u
kheb eens gekeken en tzit nog een floppy en cdrom 48* in ook ,dus das nog eens 2,5€erbij
dus case,2*mobo,floppy ,cdrom,lan,modem.......
Luc, maar je bent voorzeker uw andere thread toch uit het oog verloren...
