Archief - volledige pc 466 celeron

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
alle voor de rappe mannen

een mobotje atx all in one
celeron 466 64 mb geheugen
mobo ms 6178 ver1.1 http://www.neoseeker.com/Hardware/Products/MS-6178/
sound en vga on board

blijft open staan tot morgen middag
word afgehaald in oudenaarde
en als in mijn goede bui zit krijgde er nog eens tezelfde mobotje bij die ook nog perfect werkt en een case voor dat in te gooien ook

ik begin zelf met een bod van 1€
wie doet beter
enekl opbieden per euro aub
dan zal tzeker niet te duur gaan he
en omdade gunbder het zijt doek er nog een lan kaart bij en interne modem ook
dus da word een topsysteempke cvoor geen geld:D
en doe uw best tot morgenmiddag 12u

kheb eens gekeken en tzit nog een floppy en cdrom 48* in ook ,dus das nog eens 2,5€erbij

dus case,2*mobo,floppy ,cdrom,lan,modem.......

weske

Legacy Member
dus:
een mobotje atx all in one
celeron 466
64 mb geheugen
mobo ms 6178 ver1.1 (sound en vga on board)
case
floppy
cdrom
lan
modem

geef u €5 en kom het afhalen vandaag of morgen

Ranzy

Legacy Member
Ik wil u wel 12,5€ incl. verzending geven voor 1 van die moederbordjes, ik geraak spijtig genoeg niet in Oudenaarde...

deluc

Legacy Member
boden genoteerd
loopt tot morgenmiddag 12u stipt
voor st job,no problem,ik rij alle werkdagen naar nederland via antwerpen breda,dus dan kunnen we wel eens ergens afspreken op de afrit sint job he,zal ongetwijfeld beter klinken voor u en op deze manier hou ik u ook in de running
groeten

deluc

Legacy Member
kheb nog eens gekeken

als ik er nu eens nog een harde schijf bij doe dan hebben jullie een volledig systeem he
dus nu in de aanbieding erbij harde schijf wd 10 gb
alle vooruit met de geit he

bied gewoon op het ganse pakket aub
dan bezorg ik u der nog wel wa bij ma voor geen geld hebde een volledig celeron 466

ideaal voor de gasten of zo voor win98

Ranzy

Legacy Member
deluc zei:
boden genoteerd
loopt tot morgenmiddag 12u stipt
voor st job,no problem,ik rij alle werkdagen naar nederland via antwerpen breda,dus dan kunnen we wel eens ergens afspreken op de afrit sint job he,zal ongetwijfeld beter klinken voor u en op deze manier hou ik u ook in de running
groeten

Ah dat zou idd super zijn, laten we zeggen 10€ excl. dan?

deluc

Legacy Member
is goed voor mij maar khoop dat er nog beetje bij komt he
want 10€ is nu wel echt nieks voor nen complete pc he
is wel geen zwaar beestje maar werkt toch steeds goed ze

yezzer

Legacy Member
misschien wel even :offtopic: Luc, maar je bent voorzeker uw andere thread toch uit het oog verloren...
https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/amd-athlon-xp-2400.390543
daar ging je zelfs op 23/1 indien het mogelijk was nog het resultaat posten...
en btw, ik had je een pm gestuurd maar heb daar ook nooit antwoord op gehad...
wil je mij (liefst via pm) ne keer het resultaat laten weten, niet alleen van dat scherm, maar ook van mijn andere vraag!
THX

Ranzy

Legacy Member
deluc zei:
is goed voor mij maar khoop dat er nog beetje bij komt he
want 10€ is nu wel echt nieks voor nen complete pc he
is wel geen zwaar beestje maar werkt toch steeds goed ze

Neenee, ik zeg toch duidelijk voor 1 moederbordje... Ik moet echt enkel zo'n moederbord hebben. Dus dan is dat toch een goede deal dacht ik?

weske

Legacy Member
Ranzy zei:
Neenee, ik zeg toch duidelijk voor 1 moederbordje... Ik moet echt enkel zo'n moederbord hebben. Dus dan is dat toch een goede deal dacht ik?
€25 voor alles afgehaald.

@Ranzy: ik kan dan gerust wel een van die mobo's aan jou doorverkopen, zoek enkel een een goedkoop systeempje om wat mee te prutsen:)

Ranzy

Legacy Member
Mij maakt het niks uit, zolang ik maar een moederbordje heb ben ik een happy camper. :)

weske

Legacy Member
@deluc: kan je morgen wachten tot 14u om af te sluiten, ik ben maar thuis rond 13-14u en zou deze kans niet willen mislopen;)

deluc

Legacy Member
als er niemand iets op tegen geeft zal ik wachten tot laat ons zeggen morgen 15u om zeker te spelen he
voor mij geen enkel probleem
dus ik geef aan hoogste bieder gans den boel en dan regelt de persoon in kwestie het verder met eventuele andere kandidaten voor 2de mobo


@yezzer,kameraad is hier juist weg en kheb het vergeten vragen,ben ik geen kieken?
ik hou u zeker op de hoogte,k'beloof het ma ben gewoon met alles te dru bezig jong
nogmaals sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan