Archief - Volledig Systeem + Randapparatuur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apoc989

Legacy Member
Yow,

oude pc van mijn vriendin en mag weg wegens aankoop laptop.

Scherm: Neovo F-417, jaar oud, in perfecte staat ( D-Sub only ! )
min: 50€, minder koop ik hem zelf
meeneem: 100€


Desktop:
• P4 1.7GHz
• 256MB Ram 133Mhz, CL3, Ramos
• GF4 MX4000
• Netwerkkaartje
• 4-poorts interne USB hub
• No-name 400W voeding
• Sony-NEC Optiarc DVD-writer
• 80GB HD
• Floppy Drive
• Transcend TS-ABD4 mobo
• Tower case
Nogal instabiel van tijd tot tijd, geen idee van het probleem en geen tijd om het uit te zoeken, + XP pro key voor wie hem vindt
Min: 20€

Liefst in zijn geheel te kopen, tenzij ik genoeg losse componenten kan verkopen.

Randapparatuur ( met min prijzen )
• Toetsenbord Fujitsu 1€
• Toetsenbord HP 1€
• Bal-muis HP 1€
• Trust 120 Spacecam 5€
• UTP kabel ca 10m 2€
• USB-hub Trust 4-poorten 5€
• TOPCOM USB LAN 101 5€

Helaas geen facturen in bezit. Prijzen zijn bespreekbaar natuurlijk.

Af te halen in St-Niklaas en verzending is ook mogelijk.

apoc989

Legacy Member
BSOD's, alleen bij het opstarten, daarna lijkt hij stabiel te lopen

Grtz

Flava

Legacy Member
€ 27 voor pc + toetsenbord, bal-muis en USB-hub op voorwaarde dat er nog serieus met pc gewerkt kan worden eens hij opgestart is?

Cpt iglo

Legacy Member
heb je nog de officiele XP cd?plakt er een productkey stickerken vanachter op de pc?zoja 50euro afgehaald
edit; 50 euro voor den pc mits bovengaande voorwaarden voldaan zijn

Cpt iglo

Legacy Member
je thread te snel gelezen,je productkey achterhalen is geen probleem,efkes in 't register zitten...:D ,wel moet ik bewijs kunnen hebben dat het een legale versie is.... :),anders vervalt men bod

bumba007

Legacy Member
Hier een bodje van €20 excl. Op de pc Afgehaald.
MAakt ni uit die bsod's.

apoc989

Legacy Member
60€ voor scherm genoteerd, is nog in perfecte staat, geen dode pixels eveneens

50€ voor de pc genoteerd, zal direct eens checken of het een legale versie is, tis een merk-pc dus vermoed dat de licentie er wel bij zat.


edit: juist de licentie eens gechecked, helaas komt deze niet door de wga controle, tis een volume key maar hij is geblokkeerd :(

-> 20€ voor de pc van bumba007

pc lijkt stabiel te draaien in prime als ik alleen het l2 cache test, van zodra er ram wordt gebruikt lijkt hij onstabiel. Heb thuis nog wel wat ram liggen dus kan het daar eventueel eens met testen
Temps en voeding lijken voor de rest ok

Cpt iglo

Legacy Member
HTML:
edit: juist de licentie eens gechecked, helaas komt deze niet door de wga controle, tis een volume key maar hij is geblokkeerd

sorry maat maar bod vervalt :doh:

apoc989

Legacy Member
Bod genoteerd van 85€

Grtz & Merry X-Mas :)

Edit: bod van 70€ voor het scherm vanuit de vriendenkring

apoc989

Legacy Member
omhoog,
pc staat nog steeds op 20€ voor bumba voor de duidelijkheid
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan